• טרי
שיער בניין סיבים, 5 צבעים דליל שיער עבה שיער אובדן פתרון אבקת להוסיף נפח שיער סיבים עבור דליל שיער

שיער בניין סיבים, 5 צבעים דליל שיער עבה שיער אובדן פתרון אבקת להוסיף נפח שיער סיבים עבור דליל שיער

ILS 1.00
סחורה
בחנות

תערובת עם השיער שלך : הסיבים מתמזגים ללא עוררין עם השיער הקיים שלך, מה שהופך אותו באופן מיידי למלא ועבה לאורך זמן : המיקרו-סיבים שלו נשארים במקומם דרך רוח, גשם וזיעה לתוצאות ארוכות טווח. בטוח חומר : עשוי טבעי ולא רעיל מרכיבים, זה יש לא גירוי ואינו מזיק שלך שיער ולא לסתום נקבוביות. במהירות תוצאות : זה פשוט לוקח זמן קצר כדי לקחת אפקט, מושלם עבור היכרויות, עבודה, נסיעה, וכו'. מתאים לכולם : ניתן לערבב את סיבי בניין השיער כדי למצוא את הצבע המתאים ביותר לשיער שלך. זה יכול לעבוד גם עם כל סוגי השיער והמרקמים. מפרט : תיאור : את שיער סיבי מילוי תיק מיועד לשימוש חוזר שלך ריק שיער סיבי מיכל. זה עשוי טבעי כותנה אבקת מינרלים הרכב, יכול באופן מיידי להפוך שלך שיער צפוף יותר. הסיבים מתמזגים ללא עוררין עם השיער הקיים שלך, מה שהופך אותו באופן מיידי למלא ועבה.תכונות : שלה מיקרו סיבים להישאר במקומו דרך רוח, גשם וזיעה לטווח ארוך יותר תוצאות.עשוי טבעי ולא רעיל מרכיבים, זה יש לא גירוי ואינו מזיק שלך שיער ולא לסתום נקבוביות.את סיבי תערובת ללא משוא פנים עם שלך קיים שיער, באופן מיידי ביצוע זה מלא ו thick.It רק לוקח זמן קצר כדי לקחת אפקט, מושלם עבור היכרויות, עבודה, נסיעה, וכו'.סיבי בניית השיער עובדים עם כל סוגי השיער והמרקמים.ניתן לערבב את סיבי בניין השיער כדי למצוא את הצבע המתאים ביותר לשיער שלך.מפרט : סוג פריט : שיער בניין סיב צבעים אופציונליים : שחור, חום כהה, חום בינוני, חום בהיר, לבןרשת משקל : 25 גרם / 0.88 אונקיות משקל חבילה : כ. 100 גרם הוראות : 1. ארגן את השיער שלך. השיער חייב להיות יבש לפני השימוש. אין להשתמש בכל סוכן הגדרה. לפתוח את צנצנת, להטות את רשת פה למטה באופן 45-תואר זווית, ובעדינות לנער את דק שיער חלק כדי להפוך את סיבי באופן שווה להחליק למטה כדי את שיער עד הקרקפת הוא . הקשה על כל השיער בידיים כדי לעזור לו להתפשט ולהיצמד, כך שהסיבים יוכלו לחדור לחלוטין לתחתית השיער. אין להשתמש במסרק, זה ישפיע על אפקט ספיחה אלקטרוסטטית. זה לוקח רק 30 שניות כדי לראות את אפקט. לרסס את סטיילינג סוכן בעדינות כדי להגן על סטיילינג להשפעה טובה יותר. אל תיגע בסוכן ההגדרה עד שהוא התייבש. לאחר שימוש, לסגור את המכסה בחוזקה ולאחסן במקום הימנעות לחות. לשימוש טוב יותר אפקט, תרסיס הגדרת מים יכול לשמש.רשימת חבילה : 1 סיבי בניין שיערהערה : לשימוש חיצוני בלבד.

תכונות מוצר

Description:
The hair fiber refill bag is designed for reusing your empty hair fiber container. It is made of natural cotton powder and mineral composition, can instantly make your hair denser. The fibers blend undetachably with your existing hair, instantly making it full and thick.:
Features:
Its microfibers stay firmly in place through wind, rain and perspiration for longer-lasting results.:
Made of natural and non-toxic ingredients, it has no stimulation and does no harm to your hair and won't clog pores.:
The fibers blend undetachably with your existing hair, instantly making it full and thick.:
It just takes a short time to take effect, perfect for dating, working, traveling, etc.:
The hair building fibers work with all hair types and textures.:
The hair building fibers can be mixed to find the closest matched color to your hair.:
Specification:
Item Type:
Hair Building Fiber
Optional Colors:
Black, Dark Brown, Medium Brown, Light Brown, White
Net Weight:
25g / 0.88oz
Package Weight:
Approx. 100g
Instructions:
1. Organize your hair. The hair must be dry before use. Do not use any setting agent.:
2. Open the jar, tilt the mesh mouth down at a 45-degree angle, and gently shake the thin hair part to make the fibers evenly slide down to the hair until the scalp is .:
3. Tapping all the hair with your hands to help it spread out and adhere, so that the fibers can completely penetrate into the bottom of the hair. Do not use a comb, it will affect the electrostatic adsorption effect.:
4. It only takes 30 seconds to see the effect. Spray the styling agent gently to protect the styling for better effect. Do not touch the setting agent until it has dried out.:
5. After use, close the lid tightly and store in a place avoiding moisture.:
6. For better use effect, spray setting water can be used.:
Package List:
1 x Hair Building Fiber:
Note:
For external use only. If irritation or rash appears discontinue use. Avoid contact with eyes. Avoid inhalation.:

מוצרים קשורים