• טרי
יצרנית לחמניית שיער 2 חבילה קצף ספוג לחמניות קשרי מעצב עם חזק גמיש לשימוש חוזר צרפתית טוויסט, בלט לחמניות, גלים &מגבר; יותר!

יצרנית לחמניית שיער 2 חבילה קצף ספוג לחמניות קשרי מעצב עם חזק גמיש לשימוש חוזר צרפתית טוויסט, בלט לחמניות, גלים &מגבר; יותר!

ILS 0.67
סחורה
בחנות

פרימיום איכות-כל חבילה כוללת 2 שחור קל שיער לחמניית יצרנית, בתוספת 2 בונוס לחמניית יצרנית עבור שיער! חזק, גמיש ועמיד חומר עשוי צפיפות גבוהה ספוג, זה שיער לחמניות כלי יחזיק עד כל שיער לחמנייה תסרוקת נהדר לרעיונות למתנה עבורה ומתנות עשה זאת בעצמך!.הדביקו את השיער באמצע הכלי.משוך כלי לקראת סוף השיער שלך ולאחר מכן לגלגל את השיער לכיוון הראש שלך.כופף את הכלי לצורת עיגול ופזר את שיערך באופן שווה סביב הכלי.אלה שיער סופגנייה עשויים את הטוב ביותר באיכות גבוהה צפיפות קצף ספוג חומר. נועד להיות חזק, גמיש ועמיד להחזיק עד כל שיער לחמנייה תסרוקת. אופנתי ואופנתי-צור סוגים שונים של תסרוקות לחמניית שיער יפות עם טוויסטרים אלה של לחמניית שיער קצף : לחמניות שיער, תסרוקות לחמניית שיער וגרב, לחמניית בלט, תסרוקות טוויסט צרפתיות, תסרוקות תסרוקת גבוהה ועוד! נהדר עבור תלתלים ללא חום עשה זאת בעצמך, גלים וללא תלתלי חום. קל וקל משקל-מהיר לשימוש, תוך הוספת נפח ומלאות לתסרוקות העדכון שלך. יצרנית הלחמנייה המושלמת לעבודה, לבית הספר, ללבוש קז ' ואל, חתונות, מסיבות, יוגה, לאימון, פעילות גופנית ועוד. קל משקל וניתן לשימוש חוזר, יצרנית לחמניית השיער הזו משתלבת יפה בתיק שלך, כך שתוכל לקחת אותו בדרכים, וקל מאוד לשימוש, אפילו לא תשים לב שאתה לובש אחד. מתנה הטובה ביותר : את צרפתית טוויסט שיער כלי הם בשימוש נרחב ומתאים לאירועים רבים. אתה יכול לתת אותם לאנשים שלדעתך חשובים כדי להבטיח שהם יאהבו אותם מאוד. לבישתם על ראשכם מכוסה לחלוטין בשיער, שהוא טבעי מאוד וגורם לכם לסגנון שיער נקי ומסודר. המרדף אחר מצוינות וחדשנות מתמשכת הם הרוח שלנו, אנו שמחים ליצור עבורך "חיים אופנתיים, אלגנטיים ונוחים". דגש על עיצוב ופיתוח של אביזרי שיער ואביזרי אופנה. על מנת לתת לך חווית קנייה נעימה, לשים לב לכל פרט ופרט של המוצר, אתה יכול ליהנות את שאר זמן בלילה כל יום, ולתת לך חוויית שינה טובה יותר. אתה יכול ללבוש שלנו שיער קשרי בהזדמנויות שונות כגון בית ספר, בית, משרד או חדר כושר. הם מתאימים לגברים, נשים, ילדים ובעלי שיער עבה. רך לסירוגין מבלי לפגוע בשיער שלך.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים