• טרי
25 יחידות חרוזי אור נורת שבב הוביל לבן חם סופר בהיר הספק גבוה או מנורת הארה חרוזים הוביל חרוזים מנורה חלקי

25 יחידות חרוזי אור נורת שבב הוביל לבן חם סופר בהיר הספק גבוה או מנורת הארה חרוזים הוביל חרוזים מנורה חלקי

ILS 1.00
סחורה
בחנות

אלומיניום בסיס : באמצעות אלומיניום בסיס, זה קל לפזר חום, גם להגן על מנורת חרוזים, ויש לי חיי שירות ארוכים ביצועים גבוהים : צריכת חשמל נמוכה וחיים ארוכים, התחלה מיידית, אחיד פליטת אור, אין הבהוב, חזק ועמיד הלם. חומרים איכותיים : חרוז מנורת הלד עשוי מצע אלומיניום איכותי, שבבים איכותיים, ריקבון אור נמוך, בהירות גבוהה, חוסן ועמידות. בשימוש נרחב : מתאים לפנסים, אורות דוגמנות עשה זאת בעצמך, פנסים, זרקורים ומוצרי תאורה אחרים, כמו גם תאורת תנועה, תאורת נוף, תאורת פרסום, תאורה פנימית וכו'. קל להתקנה : זה קל להתקנה. הוא מונח על מצע אלומיניום קטן וניתן להגדיר אותו ולרתך אותו כנדרש. זה הוא קל במשקל, קטן בגודל, וקל לאחסון ושימוש. אלומיניום בסיס : באמצעות אלומיניום בסיס, זה קל לפזר חום, גם להגן על מנורת חרוזים, ויש לי חיי שירות ארוכים. ביצועים גבוהים : צריכת חשמל נמוכה וחיים ארוכים, התחלה מיידית, אחיד פליטת אור, אין הבהוב, חזק ועמיד הלם. חומרים איכותיים : חרוז מנורת הלד עשוי מצע אלומיניום איכותי, שבבים איכותיים, ריקבון אור נמוך, בהירות גבוהה, חוסן ועמידות. בשימוש נרחב : מתאים לפנסים, אורות דוגמנות עשה זאת בעצמך, פנסים, זרקורים ומוצרי תאורה אחרים, כמו גם תאורת תנועה, תאורת נוף, תאורת פרסום, תאורה פנימית וכו'. קל להתקנה : זה קל להתקנה. הוא מונח על מצע אלומיניום קטן וניתן להגדיר אותו ולרתך אותו כנדרש. זה הוא קל במשקל, קטן בגודל, וקל לאחסון ושימוש. מתאים לפנסים, אורות דוגמנות עשה זאת בעצמך, פנסים, זרקורים ומוצרי תאורה אחרים, כמו גם תאורת תנועה, תאורת נוף, תאורת פרסום, תאורה פנימית וכו'. חרוז מנורת הלד עשוי מצע אלומיניום איכותי, שבבים איכותיים, ריקבון אור נמוך, בהירות גבוהה, חוסן ועמידות. צריכת חשמל נמוכה וחיים ארוכים, התחלה מיידית, אחיד פליטת אור, אין הבהוב, חזק ועמיד הלם. באמצעות אלומיניום בסיס, זה קל לפזר חום, גם להגן על מנורת חרוזים, ויש לי חיי שירות ארוכים. הוא מונח על מצע אלומיניום קטן וניתן להגדיר אותו ולרתך אותו כנדרש. זה הוא קל במשקל, קטן בגודל, וקל לאחסון ושימוש. מפרט : סוג פריט : שבבי לד חומר : אלומיניום צבע : כפי שמוצג בתמונה דגם : אקסד-1 וואט-5 וולט גודל : בערך.28 אינץ ' (ד איקס ח) משקל : כ.6 עוז יישום : מנורת לד כוח חרוז : מתח 1 וואט : 5 וולט כמות : 25 יחידות בהירות : 200 ליטר יישום : מתאים לפנסים, אורות דוגמנות עשה זאת בעצמך, פנסים, זרקורים ומוצרי תאורה רבים אחרים.

תכונות מוצר

Item Type:
LED Chips
Material:
Aluminum
Color:
As shown in the picture
Model:
AXD-1W-5V
Size:
Approx.20x7mm/0.79x0.28in(D x H)
Weight:
Approx.46g/1.6oz
Application:
LED lamp bead
Power:
1W
Voltage:
5V
Quantity:
25 pcs
Brightness:
200LM
Application:
Suitable for flashlights, DIY modeling lights, headlights, spotlights, and many other lighting products.
Package List:
25 x LED Chips:
Note:
1. The lamp bead is welded to the aluminum substrate, and the thermal grease has been applied before welding, and it only needs to be directly processed for heat dissipation.:
2. It is not waterproof, and the load cannot be exceeded, and the heat dissipation temperature of aluminum material should not be higher than 60 ℃.:
3. Please allow 1‑2mm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
4. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

מוצרים קשורים