• טרי
דיגיטלי סיבי קואקסיאלי דיגיטלי סיבי קואקסיאלי כדי אנלוגי אודיו מפענח דיגיטלי לשמאל וימין ערוץ ממיר

דיגיטלי סיבי קואקסיאלי דיגיטלי סיבי קואקסיאלי כדי אנלוגי אודיו מפענח דיגיטלי לשמאל וימין ערוץ ממיר

ILS 66.00
סחורה
בחנות

זה לא רק תואם לממירים דיגיטליים לאנלוגיים, אלא גם תואם לכבל הקואקסיאלי של טוסלינק ולכבל הקואקסיאלי של טוסלינק מובנה באיכות גבוהה מגבר שבב, שמאל / ימין פלט 3.5 מ מ יכול כונן אוזניות, קול עכבה הוא 16~150 אוהם. עם קצב דגימה מרבי של 192 קילוהרץ, באמצעות כפתור עוצמת הקול, ניתן לכוונן את עוצמת הקול של פלט שקע השמע 3.0 כבל יתר, כבל קואקסיאלי ומתאם מתח, אין צורך להתקין תוכניות אחרות, פשוט לחבר ולשחק. הממיר ממיר את אותות האודיו הקואקסיאליים או הדיגיטליים של טוסלינק לאודיו אנלוגי שמאל/ימין, וניתן לחבר אותו למכשירים חיצוניים באמצעות סוגי ג ' ק רדיו סטנדרטיים (כגון מגבירים).אידיאלי לשינוי אודיו בבית או באופן מקצועי. הממיר ממיר אותות אודיו קואקסיאליים או דיגיטליים עבור קישור לשמאל / ימין אנלוגי אודיו, והוא יכול להיות מחובר למכשירים חיצוניים באמצעות סוגי ג ' ק רדיו סטנדרטי , כגון מגברים,.5 מ מ לאוזניות יציאת פלט של אוזניות באיכות גבוהה, אידיאלי לשינוי אודיו בבית או אנשי מקצוע. זה לא רק תואם לממירים דיגיטליים לאנלוגיים, אלא גם תואם לקואקסיאלי לטוסלינק וקואקסיאלי לטוסלינק.0 כבל יתר, כבל קואקסיאלי ומתאם מתח, אין צורך להתקין תוכניות אחרות, פשוט לחבר ולשחק. עם קצב הדגימה המרבי של 192 קילו-הרץ, באמצעות כפתור עוצמת הקול, ניתן לכוונן את עוצמת הקול של פלט שקע השמע של 3. מובנה באיכות גבוהה מגבר שבב, שמאל/ימין פלט 3.5 ממ יכול כונן אוזניות / קול עכבה הוא 16~150 אוהם.מפרט : מצב : 100% חדש לגמריסוג פריט : ממירחומר : אבסקולור : כמו תמונות שמוצגים משקל : כ. 239 גרם[דו כיוונית מתג] אנא הערה כי את ממיר תומך דיגיטלי לאנלוגי המרה, אבל אינו תומך אנלוגי לדיגיטלי המרה.[תמיכת התאמת עוצמת קול] מובנה באיכות גבוהה מגבר שבב, שמאל/ימין פלט 3.5 ממ יכול כונן אוזניות / קול עכבה הוא 16~150 אוהם. תואם נפח שליטה, ואת נפח בקרת ידית משמש רק כדי להתאים את מספר של לאוזניות ו רדיו רדיו שקע, שאינו קואקסיאלי כבל או סיבי עבורקישור.[הכנס והפעל] מגיע עם כבל 4.0, כבל קואקסיאלי ומתאם מתח, אין צורך להתקין תוכניות אחרות, פשוט חבר והפעל (הערה : ממיר זה אינו תומך ב-5.1 ערוצים (כגון דולבי ו-ד.); אנא הגדר להשתמש בעבר בפלט אודיו למחשב או למחשב; עבור פס 4 פרו ועבור פס 4 סלים לא יכול להשתמש בממיר זה.) [קצב דגימה מרבי של 192 קילו-הרץ] באמצעות כפתור עוצמת הקול, ניתן לכוונן את עוצמת הקול של פלט שקע השמע של 3.

תכונות מוצר

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Converter
Material:
ABS
Color:
As Pictures Shown
Weight:
Approx. 239g
[Bidirectional switch] Please note that the converter supports digital-to-analog conversion, but does not support analog-to-digital conversion.:
[Support volume adjustment] Built-in high-fidelity amplifier chip, left/right output and 3.5mm can drive headphones/sound impedance is 16~150ohm. Compatible volume control, and the volume control knob is only used to adjust the number of headphone jack and RCA jack, non-coaxial cable or fiber forToslink.:
[Plug and Play] Comes with 4.0 OD cable, coaxial cable and power adapter, no need to install other programs, just plug and play (Note:
this converter does not support 5.1 channels (such as Dolby and DTS); please set to use previously output audio to PCM or LPCM; for PS4 Pro and for PS4 Slim cannot use this converter.)
[Maximum 192KHz sampling rate] Using the volume knob, you can adjust the volume of the RCA L/3.5mm audio jack output for R+ use (Note:
you cannot control for Toslink or coaxial audio output). It

מוצרים קשורים