• טרי
גומיפה 4 יחידות 155-1 ג25 מתג הגבלת מיקרו מתג זרוע מנוף רולר ציר קצר לארדואינו

גומיפה 4 יחידות 155-1 ג25 מתג הגבלת מיקרו מתג זרוע מנוף רולר ציר קצר לארדואינו

ILS 0.33
סחורה
בחנות

חבילת תוכן : 4 יחידות מתג הגבלה; דגם : וי-155-1ג25; מאפיינים : מפעיל מנוף רולר ציר קצר; כל מתג גודל גוף(ליטר**) : 4 על 2 חומר : את מגבלת מתג הוא עשוי עשוי פלסטיק ומתכת, חלודה התנגדות וקורוזיה התנגדות, עמיד מספיק. יתרון : המתג הוא תצורת מגע של 1+1 אינץ ' עם 3 מסופים, אשר מרווח המגע הוא פעולת שבץ קטנה וקצרה,בהתאם לכוחו של קטן. יכול להיות מופעל על ידי מעט מאוד כוח פיזי. יישום רחב : מתגי הגבלה מיניאטוריים נמצאים בשימוש נרחב ביישומי בקרה תעשייתית כדי לפקח באופן אוטומטי ולציין אם חריגה ממגבלת הנסיעה של ציוד ספציפי. 100% שירות משביע רצון : שביעות הרצון שלך הוא בראש סדר העדיפויות שלנו. עבור כל מוצר פגום או לא מספק, אנו נותנים החזר מלא או החלפה. החלום של גומיפה הוא להביא ללקוחות חווית קנייה שמחה והמוצרים החסכוניים ביותר, אנא סמכו ובחרו בנו! תכונה : את מיקרו מגבלת מתג יש מובנה בסיסי מתג, אשר יש מוליכות טובות, ללבוש התנגדות, חום התנגדות, חמצון התנגדות ויתרונות אחרים. באיכות גבוהה פלסטיק ומתכת, חלודה התנגדות וקורוזיה התנגדות, עמיד מספיק בשבילך כדי תליית פריטים. מפרט : שם מוצר : מתג הגבלה סוג מגע : ספט 1 ללא 1 אינץ 'חומר : מתכת, פלסטיק צבע : אדום, שחור וכסף כל מתג גודל גוף(ליטר) : 4 על 2.43 אינץ' דירוג : 15 א 250 וולט חבילה כוללת : 4 יחידות על מתג הגבלה הערה : נא לשים לב לדירוג המתח ולבדוק עם המתח של המקום שלך כדי לוודא שמתג הגבול עובד בהצלחה. אחריות שביעות רצון לקוחות : אנו מחויבים לספק לכל לקוח את הרמה הגבוהה ביותר של שירות לקוחות. אם אתה לא מרוצה עם רכישה זו, פשוט שלח לנו ואנו נחזיר או לשלוח לך החלפה, מובטח. כל שאלות על המוצר או מדיניות החזרה, אנא אל תהסס לפנות אלינו, נשמח לענות על זה בשבילך.

תכונות מוצר

Product Name:
Limit Switch
Contact Type:
SPDT 1NO 1NC
Material:
Metal, Plastic
Color:
Red, Black and Silver
Each Switch Body Size(L*W*T):
4 x 2.3 x1.1cm/ 1.6 x 0.9 x 0.43inch
Rating:
15A 250V AC
Package Includes:
4Pcs x Limit Switch
Note:
Please pay attention to the Voltage Rating and check with the voltage of your place to make sure the Limit Switch successfully works.:
Customer Satisfaction Guarantee:
We are committed to providing each customer with the highest standard of customer service.:
If you are not satisfied with this purchase, just email us and we will refund or send you a replacement, guaranteed.:
Any questions about the product or return policy, please feel free to contact us, we would be happy to answer it for you. :

מוצרים קשורים