• טרי
מסיכת עיניים נטענת, עיסוי עיניים עם חום, רטט ועיסוי מכונת טיפוח עיניים, עיסוי עיניים דחיסת חום למיגרנות עין להירגע,

מסיכת עיניים נטענת, עיסוי עיניים עם חום, רטט ועיסוי מכונת טיפוח עיניים, עיסוי עיניים דחיסת חום למיגרנות עין להירגע,

ILS 37.99
סחורה
בחנות

42 ℃ טמפרטורה קבועה קומפרס חם, לא חם מדי לעיניים, נוחה כמו מגבת חמה על העיניים בשיטת לישה תלת ממדית של שקיות גז כפולות, לישה לסירוגין, מכסה מקדש, דיקור ג'ינגמינג, סיזוקונג דיקור, איש סימולציה מלאה של עטוף סוחט ומלישה, מה שהופך את העיסוי לנוח יותר וממשי. באמצעות רטט רב תדרים, השרירים סביב העיניים מועברים זה לזה כדי להקל על עייפות העיניים. קיפול 180 מעלות, קל לנשיאה, קיפול ומציב, סחוב אותו איתך, תיהנה בכל עת ובכל מקום, עיסוי קל. שישה מצבים אינטליגנטים, החלף כרצונך, עונה על הצרכים השונים שלך, אפקט עיסוי טוב יותר ונוחות. 42 ℃ טמפרטורה קבועה קומפרס חם, לא חם מדי לעיניים, נוחה כמו מגבת חמה על העיניים. בשיטת לישה תלת ממדית של שקיות גז כפולות, לישה לסירוגין, מכסה מקדש, דיקור ג'ינגמינג, סיזוקונג דיקור, איש סימולציה מלאה של עטוף סוחט ומלישה, מה שהופך את העיסוי לנוח יותר וממשי. באמצעות רטט רב תדרים, השרירים סביב העיניים מועברים זה לזה כדי להקל על עייפות העיניים. קיפול 180 מעלות, קל לנשיאה, קיפול ומציב, סחוב אותו איתך, תיהנה בכל עת ובכל מקום, עיסוי קל. שישה מצבים אינטליגנטים, החלף כרצונך, עונה על הצרכים השונים שלך, אפקט עיסוי טוב יותר ונוחות. תמיכה בגשר האף המעוקל, מעוצבת על פי ארגונומיה, מתאימה לצורת הפנים. רצועות מתכווננות, קל להתאמה להתאמה של צורות ראש שונות, לא הדוקות מדי בעת לובש. מפרט : תנאי : 100% סוג פריט חדש לגמרי : מעיסוי עיניים חשמלי חומר : ABS ABS ספק חשמל מצב : ליתיום סוללת סוללה קיבול טיפול תרמי 5. טיפול תרמי בטמפרטורה גבוהה. קומפרס חם + מוסיקה מצב יופי עין : לחץ אוויר + מצב שינה מוסיקה : דחיסה חמה + מצב ילד מוסיקה : לחץ אוויר לילד + רטט + קומפרס חום + שימוש במוזיקה : 1. לחץ ארוך על "כפתור ההפעלה/כיבוי" למשך 2 שניות כדי לפנות הלאה או כבוי. לחץ על לחצן "ON/OFF" כדי לעבור בין 6 מצבים. לחץ על "לחצן בקרת הטמפרטורה" כדי לשנות את הטמפרטורה. לחץ ארוך על "לחצן בקרת הטמפרטורה" למשך 2 שניות כדי להתאים את עוצמת הקול. רמת נפח : נמוכה-ביניים-גבוהה, כל לחיצה ארוכה יכולה לעבור בין רמות נפח שונות. שם חיפוש Bluetooth שם EM-004, לאחר התחברות ל- Bluetooth, הכלי יכול לנגן מוזיקת ​​טלפון נייד ואז ניתן להתאים את עוצמת הקול דרך הטלפון הנייד. הערה : כיבוי אוטומטי ברשימת חבילות של 10 דקות : 1 x עיסוי עיניים 1 x מדריך לאנגלית 1 x כבל טעינה USB.

תכונות מוצר

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Electric Eye Massager
Material:
ABS
Power Supply Mode:
Lithium Battery
Battery Capacity:
1800mAh
Button Function:
1. On/Off 2. Temperature control button 3. Low temperature thermal therapy 4. Medium temperature thermal therapy 5. High temperature thermal therapy 6. Vibration massage mode 7. Bluetooth light 8. Charging indicator
Massage mode:
automatic mode
Vitality mode:
air pressure + vibration + music
Clear mode:
air pressure + hot compress + music
Eye beauty mode:
air pressure + music
Sleep mode:
hot compress + music
Child mode:
Child air pressure + vibration + heat compress + music
Usage:
1. Long press the on/off button for 2 seconds to turn on or off.:
2. Short press the on/off button to switch between 6 modes.:
3. Short press the temperature control button to change the temperature.:
4. Long press the temperature control button for 2 seconds to adjust the music volume. Volume level:
low-medium-high-off, each long press can switch between different volume levels.
5. Bluetooth search name EM-004, after connecting to Bluetooth, the instrument can play mobile phone music, and then the music volume can be adjusted through the mobile phone.:
Note:
Automatic shutdown in 10 minutes
Package List:
1 x Eye Massager 1 x English Manual 1 x USB Charging Cable

מוצרים קשורים