• טרי
בוקווין 200 מארז עץ דובל סיכות 6 ממ על 30 ממ עץ מחורצים פינים מוטות כבשן מיובש מחורצים ומשופע, עץ מלאכות דובל יתדות

בוקווין 200 מארז עץ דובל סיכות 6 ממ על 30 ממ עץ מחורצים פינים מוטות כבשן מיובש מחורצים ומשופע, עץ מלאכות דובל יתדות

ILS 5.99
סחורה
בחנות

?סיכות מסמרת עשויים קשה ועמיד ללבוש אקליפטוס עץ עם חלילים אשר לחסל לכודים אוויר ולשמור את דבק מופץ באופן שווה כדי להשיג מצוין הידוק ?לכל סיכה גלילית עיצוב קצה משופע משופע, קל לשימוש, כך שניתן להכניס אותו בקלות במהלך השימוש. זה דובל סיכות הוא חזק מספיק כדי לתקן כראוי שלך עץ מוצרים. מושלם עבור הפרויקטים שלך ועבודת תחזוקה. ?יישום עשה זאת בעצמך : ניתן להשתמש בסיכות דיבל מעץ לשיפוץ רהיטים, שרפרפים, ארונות, מגירות, מדפים, כיסאות, דלתות, מדפים, בניית דגמים, יישומי יצירה וכו'. ?תוכן החבילה : 200 סיכות דיבל מעץ. 6 מ מ על 30 מ מ (ד * ל). ?שירות איכותי לאחר המכירה : סיפוק הלקוחות הוא בראש סדר העדיפויות של בוקווין. אם אתה לא 100% מרוצים עם המוצרים שלנו או אם יש לך שאלות, אתה יכול לפנות אלינו בכל עת. בוקווין יפתור את כל הבעיות לשביעות רצונך. משלוח החלפה או החזר כספי בתוך 90 ימים. מפרט : חומר : עץ חבילת תוכן : 200 סיכות מסמרת עץ גודל : 6 מ מ על 30 מ מ/ כ 1/4 אינץ איקס 1-1/5 אינץ (ד*ליטר) הערה : בבקשה לאפשר 1-2 מ מ שגיאה עקב מדידה ידנית, אנא ודא לא אכפת לך לפני שאתה הצעת. בשל האור של התמונה והתצוגה של מסך, הצבע של התמונה עשוי להיות מעט שונה מהמוצר אובייקט, בבקשה להבין. שירות אחריות של 100% : סיפוק הלקוחות הוא בראש סדר העדיפויות של בוקווין. אם אתה לא 100% מרוצים עם המוצרים שלנו או אם יש לך שאלות, אתה יכול לפנות אלינו בכל עת. בוקווין יפתור את כל הבעיות לשביעות רצונך. משלוח החלפה או החזר כספי בתוך 90 ימים.

תכונות מוצר

Material:
Wood
Package Content:
200 x Wooden Dowel Pins
Size:
6mm x 30mm/ Approx 1/4 inch x 1-1/5 inch (D*L)
Note:
Please allow 1-2mm error due to manual measurement, please make sure you do not mind before you bid.:
Due to the light of the picture and the display of the screen, the color of the picture may be slightly different from the actual object, please understand.:
100% GUARANTEE SERVICE:
Satisfying customers is BokWin's top priority. If you do not 100% satisfied with our products or if you have any questions, you can contact us anytime. BokWin would solve all the problems to your satisfaction. Free Replacement or Refund within 90days.:

מוצרים קשורים