• טרי
מברשת אסלה חד פעמית עם WINC עם 7 יח 'מברשת ניקוי מברשת ניקוי שירותים ומחזיק ניקוי חד פעמי

מברשת אסלה חד פעמית עם WINC עם 7 יח 'מברשת ניקוי מברשת ניקוי שירותים ומחזיק ניקוי חד פעמי

ILS 17.90
סחורה
בחנות

מילוי הספוג מגיע עם נוזלי ניקוי, המתמוססים במהירות במים, משחרר את גורם הטיהור ומפרק את עפר קערת האסלה, ומעניק לו מראה חדש מצויד ב 7 מילוי ניקוי. ניתן לזרוק הפגנות מבלי להשאיר את הבסיס מלוכלך. הם עוזרים לך לנקות ביעילות תוך שהם מספקים לך ניחוח אוקיינוס ​​טרי ואלגנטי. הידית של שרביט המנקה של קערת האסלה היא 17 אינץ ', והמילויים מורכבים מספוגים רכים ומטליות גירוד, שיכולות להגיע עמוק אל שפת קערת האסלה מבלי לפגוע במשטח. דחף קדימה להתקנה, משוך לאחור כדי להסיר, קל להחלפה, אין צורך לגעת בידיים. המערכת מצוידת במחזיק שיכול לאחסן מילוי מילוי להחלפה ואחסון קלים. מערכת נקייה זו יכולה להיות בשימוש נרחב בניקוי אמבטיה, כמו מראות, שירותים, אגני שטיפה, זכוכית וכו ', זה יכול גם לנקות את ניקוז הרצפה מבלי שתהיה בעיית שיער המתפתל סביב ראשי המברשת. מילוי הספוג מגיע עם נוזלי ניקוי, המתמוססים במהירות במים, משחרר את גורם הטיהור ומפרק את עפר קערת האסלה, נותן לו מראה חדש. מצויד עם 7 מילוי ניקוי. קערה מבלי לפגוע במשטח. קדימה קדימה להתקנה, משוך לאחור להסרה, קל להחלפה, אין צורך לגעת בידיים. המערכת מצוידת במחזיק שיכול לאחסן מילוי מילוי להחלפה ואחסון קלים. מערכת נקייה זו יכולה להיות בשימוש נרחב בניקוי אמבטיה, כמו מראות, שירותים, אגני רחצה, זכוכית וכו '. זה יכול גם לנקות את ניקוז הרצפה ללא בעיות שיער המתפתלות סביב ראש המברשת. ספגה : סגנון : Handusage : מספר טואלט מספר : מברשת מברשת כלולה : 1*מברשת אסלה יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה מספקת . הדבק יציב, יכולת הנשיאה חזקה, וניתן למקם אותה כרצונם מבלי ליפול.

תכונות מוצר

Style:
Hand
Usage:
Toilet
Model Number:
Brush
Package Included:
1*Toilet brush:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Hanging and landing dual-use, no land occupation. paste firm, the bearing capacity is strong, and it can be placed at will without falling. :

מוצרים קשורים