• טרי
Wionc מברשת אסלה רכה ראשי מברשת קיר מברשת שירותים קיר כלי ניקוי משק בית אביזרי חריץ מגדירים מברשת WC לשירותים יצירתיים

Wionc מברשת אסלה רכה ראשי מברשת קיר מברשת שירותים קיר כלי ניקוי משק בית אביזרי חריץ מגדירים מברשת WC לשירותים יצירתיים

ILS 2.33
סחורה
בחנות

עמיד : מברשת האסלה שלנו עמידה וקלה לניקוי לאחר השימוש אין זיפים שבורים, אין שיער שמסתבך בעפר אחר. קל יותר לניקוי פינות מתות : מברשת האסלה שלנו לא רק חזקה, אלא גם קשה יותר. ראש המברשת הניתן לכיפוף יכול לנקות את כל האזורים בתוך האסלה, במיוחד החריצים. הידית הארגונומית מקלה על הניקוי ומפחיתה את זמן הניקוי. העיצוב הפשוט והיפה הרמוני עם חדר האמבטיה שלך. בסיס רכוב ותלייה : בסיס מברשות האסלה שלנו רכוב על קיר ובעל עיצוב נושם. ייבוש מהיר וקל לניקוי. אחסון פשוט וחיסכון בשטח. הגנה על שירותים : באמצעות זיפי סיליקון, מברשת האסלה יכולה להגן על האסלה מפני שריטה גם אם היא משמשת בתהליך הניקוי, במקום אסלה פלסטיק רגילה. עמיד : מברשת האסלה שלנו עמידה וקלה לניקוי לאחר השימוש. אין זיפים שבורים, אין שיער שמסתבך בעפר אחר. קל יותר לניקוי פינות מתות : מברשת האסלה שלנו לא רק חזקה, אלא גם קשה יותר. ראש המברשת הניתן לכיפוף יכול לנקות את כל האזורים בתוך האסלה, במיוחד החריצים. הידית הארגונומית מקלה על הניקוי ומפחיתה את זמן הניקוי. העיצוב הפשוט והיפה הרמוני עם חדר האמבטיה שלך. בסיס רכוב ותלייה : בסיס מברשות האסלה שלנו רכוב על קיר ובעל עיצוב נושם. ייבוש מהיר וקל לניקוי. אחסון פשוט וחיסכון בשטח. הגנה על שירותים : באמצעות זיפי סיליקון, מברשת האסלה יכולה להגן על האסלה מפני שריטה גם אם היא משמשת בתהליך הניקוי, במקום אסלה פלסטיק רגילה. עמיד : מברשת האסלה שלנו עמידה וקלה לניקוי לאחר השימוש. אין זיפים שבורים, אין שיער שמסתבך עם עפר אחר. משום לניקוי פינות מתות : מברשת האסלה שלנו לא רק חזקה, אלא גם קשה יותר. ראש המברשת הניתן לכיפוף יכול לנקות את כל האזורים בתוך האסלה, במיוחד החריצים. הידית הארגונומית מקלה על הניקוי ומפחיתה את זמן הניקוי. העיצוב הפשוט והיפה ומרמוני הרמוניה עם חדר האמבטיה שלך. בסיס רכוב ותלייה : בסיס מברשות האסלה שלנו רכוב על קיר ובעל עיצוב נושם. ייבוש מהיר וקל לניקוי. אחסון פשוט חיסכון בחלל. הגנה על טוארט : באמצעות זיפי סיליקון, מברשת האסלה יכולה להגן על האסלה מפני שרוט גם אם היא משמשת בתהליך הניקוי, במקום אסלה פלסטית רגילה. מפרט : חומר : חומר פלסטיק כלול : 1*שירותים ל- Brushif יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה משביעת רצון. התנגדות ונחיתה לשימוש כפול, ללא כיבוש קרקע.

תכונות מוצר

material:
plastic
Package Included:
1*Toilet brush:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Hanging and landing dual-use, no land occupation. paste firm, the bearing capacity is strong, and it can be placed at will without falling. :

מוצרים קשורים