• טרי
מטאטא מחזיק, חסון מטאטא מחזיק קיר הר, מטאטא גריפר מחזיק עצמי דבק לא קידוח סופר אנטי להחליק, מטאטא ויעה קולב

מטאטא מחזיק, חסון מטאטא מחזיק קיר הר, מטאטא גריפר מחזיק עצמי דבק לא קידוח סופר אנטי להחליק, מטאטא ויעה קולב

ILS 4.58
סחורה
בחנות

משקל : 0 *עמיד למים והוכחה ואקום חזק ללא סימון מדבקת ספיחה, סביבה לחה הוא לא מפחד ליפול, חזק נושאת עומס קיבולת. *קל לשים על/כיבוי כדי לעלות את מוט, אתה צריך למקם את מקל מהקולב של למעלה לתחתית שלה, וככל שאתה למשוך אותו למטה, הדוק יותר זה מקבל. כדי, אתה צריך בעדינות לקחת את המוט החוצה. *קידוח-התקנה סקס לא צריך קידוח כדי להתקין אותו. זה יכול להיות מותקן בתוך כמה שניות. אתה יכול לשנות את תליית מקום אתה רוצה ולהשאיר לא ולא נזק לקיר. סגנון : פשטות מודרנית. *עמיד למים והוכחה ואקום חזק ללא סימון מדבקת ספיחה, סביבה לחה הוא לא מפחד ליפול, חזק נושאת עומס קיבולת. *קל לשים על/כיבוי כדי לעלות את מוט, אתה צריך למקם את מקל מהקולב של למעלה לתחתית שלה, וככל שאתה למשוך אותו למטה, הדוק יותר זה מקבל. כדי, אתה צריך בעדינות לקחת את המוט החוצה. *קידוח-התקנה סקס לא צריך קידוח כדי להתקין אותו. זה יכול להיות מותקן בתוך כמה שניות. אתה יכול לשנות את תליית מקום אתה רוצה ולהשאיר לא ולא נזק לקיר. סגנון : פשטות מודרנית. עריסת אחסון רב תכליתי וו אבזם קולב התאמת וו אגרוף-מוצרי אמבטיהמשקל : 0.04 ק ג ו התאמה אוטומטית עבור קטבים שונים ו קולב אחד עבור קטבים שונים. את גמיש-אבזם שהוא רחב בחלק העליון וצר בתחתית מיועד מקלות בגדלים שונים.סגנון : מודרני פשטותגודל : 8 סנטימטר בקוטרמפרט : חומר : שרירי בטן+סיליקון * שימוש רב תכליתי * את וו קולב הוא לא יכול לתלות מגבים, מטאטאים, אבל גם כמה ציוד מטבח, כלים, מטריות, מפתחות, וכו'. במטבח, אתה יכול מקום מסודר ומסודר שלך כלי בישול על קיר,לשימוש פשוט.*קידוח-התקנה סקס לא צריך קידוח כדי להתקין אותו. זה יכול להיות מותקן בתוך כמה שניות. אתה יכול לשנות את תליית מקום אתה רוצה ולהשאיר לא ולא נזק לקיר.*קל לשים על/כיבוי כדי לעלות את מוט, אתה צריך למקם את מקל מהקולב של למעלה לתחתית שלה, וככל שאתה למשוך אותו למטה, הדוק יותר זה מקבל. כדי, אתה צריך בעדינות לקחת את המוט החוצה.החבילה כוללת : 1 וו המותקן על הקיר צבע : שחור, לבן, כחול, אפור עמיד למים ועמיד בפני ואקום ספיחת מדבקה חזקה ללא סימון, סביבה לחה אינה חוששת מנפילה, יכולת נשיאת עומס חזקה.

תכונות מוצר

Material:
ABS+silicone
【Multi-Purpose Use】The hook hanger is not can hang mops, brooms, but also some kitchen supplies, tools, umbrellas, keys, etc. In the kitchen, you can place orderly and neatly your cookware on the wall,for straightforward use.:
【Drilling- Installation】Needs no drilling to install it. It can be installed in a few seconds. You can change the hanging place you want and leave no and no damage to the wall.:
【Easy To Put On/Off】To mount the pole, you need to place the stick from the hanger's top to its bottom, and the more you pull it down, the tighter it gets. To , you need gently to take the pole out.:
The package includes:
1 x Wall-Mounted Hook
Color:
black, white, blue, gray
【Waterproof And -proof】Vacuum strong non-marking sticker adsorption, damp environment is not afraid of falling, strong load-bearing capacity. :

מוצרים קשורים