• טרי
JCBIZ 10 יחידים ציוד דייג הילוך לדיג דיג מוט פלורסנט מוט דיג מוט קליפ קצה קצה זוהר מקלות פלורסנט מחזיק קליפ מחזיק

JCBIZ 10 יחידים ציוד דייג הילוך לדיג דיג מוט פלורסנט מוט דיג מוט קליפ קצה קצה זוהר מקלות פלורסנט מחזיק קליפ מחזיק

ILS 2.67
סחורה
בחנות

אורך : 26 מ"מ; רוחב : 12 מ"מ; משקל יחיד : 1 פלורסנט, עמיד, אטום למים וקל משקל. מתאים מאוד לדיג בלילה או מוקדם בבוקר. הפוך את הדיג לקל יותר בלילה. עשוי מפלסטיק באיכות גבוהה, המחובר היטב לחכות, לא ייפול. קל להחליף ולפרק. מוצר זה מושלם לדיג בחושך, זה נהדר לפקוח עין על תנועת קצה החכה. שני חריצים בקוטר פנימי של 3 מ"מ/0. אורך : 26 מ"מ; רוחב : 12 מ"מ; משקל יחיד : 1. פלורסנט, עמיד, אטום למים וקל משקל. מתאים מאוד לדיג בלילה או מוקדם בבוקר. הפוך את הדיג לקל יותר בלילה. עשוי מפלסטיק באיכות גבוהה, המחובר היטב לחכות, לא ייפול. קל להחליף ולפרק. מוצר זה מושלם לדיג בחושך, זה נהדר לפקוח עין על תנועת קצה החכה. שני חריצים בקוטר פנימי של 3 מ"מ/0. מפרט : סוג : קליפ מוט פלורסנט אורך : 26 מ"מ רוחב : 12 מ"מ חריץ קוטר : 4 מ"מ/3 מ"מ משקל יחיד : 1.2 גרם חומר : ABS + חומר פלורסנט צבע צבע : חבילה לבנה זוהרת כוללת : 10 x קליפים מוט פלורסנט פלורסנט, עמיד, אטום מים וקל משקל. מתאים מאוד לדיג בלילה או מוקדם בבוקר. הפוך את הדיג לקל יותר בלילה. חומר : פלסטיק, המחובר היטב לחכות, לא ייפול. קל להחליף ולפרק. מוצר זה מושלם לדיג בחושך, זה נהדר לפקוח עין על תנועת קצה החכה.

תכונות מוצר

Type:
Fluorescent Rod Clip
Length:
26mm
Width:
12mm
Slot diameter:
4mm/3mm
Single weight:
1.2g
Material:
ABS + Fluorescent Agent
Color:
Luminous White
Package includes:
10 x Fluorescent Rod Clips
Fluorescent, durable, waterproof and lightweight. Very suitable for fishing at night or early in the morning. Make fishing easier at night.:
Material:
Plastic, firmly attached to the fishing rod, will not fall off. Easy to replace and disassemble.
This product is perfect for fishing in the dark, it's great to keep an eye on the movement of the tip of the fishing rod. :

מוצרים קשורים