• טרי
שחייה מרובה מפרקים משותפת פתיונות דיג באס שקיע איטי פיתוי דיג בסג

שחייה מרובה מפרקים משותפת פתיונות דיג באס שקיע איטי פיתוי דיג בסג

ILS 20.98
סחורה
בחנות

1 6 קטעים פתיונות מציאותיים. מעוצב עם 6 קטעי גוף מפולחים, פתיונות דיג לבס יכולים לשקוע באטיות ולהעביר פעולת שחייה טבעית בצורת S בכל מהירות, שתביא עקיצות מהירות יותר. ניתן להשתמש בפתיונות דיג בס זה כדי לתפוס בס, וואלי, מוטות צהובות, מקקים, פורל, מוסקי, סנוק, פייק, סלמון וכו ' לשמש לדיג סירות אוקיינוס, דיג באוקיינוס ​​סלע, ​​דיג בחוף האוקיאנוס. פתיונות מלאכותיים של הדמיה גבוהה. עם עיניים תלת -ממדיות למראה מציאותי וציפוי אבקת פנינה, הכנף הזה נראה כל כך עדין וחיה שנראה כמו דג אמיתי. פיתיון דגים מושלם שבוגד בקלות את דגי המטרה. צבעים מבריקים וארכובה ריאליסטית עם פעולת שחייה של דגי פיתיון חיים כדי למשוך דגים שניתן להשתמש בהם הן במי מלח והן במים מתוקים. זה נייד ואינו דורש טעינה ומתאים לכל שכבות המים. קל לתפוס דגים גדולים בין אם אתה טירון או איש מקצוע. אם יש לך בעיות של פריט זה, אנא אל תהסס ליצור איתנו קשר, אנו נשמח לשרת עבורך תוך 24 שעות. 6 קטעים פתיונות מציאותיים. מעוצב עם 6 קטעי גוף מפולחים, פתיונות דיג לבס יכולים לשקוע באטיות ולהעביר פעולת שחייה טבעית בצורת S בכל מהירות, שתביא עקיצות מהירות יותר. ניתן להשתמש בפתיונות דיג בס זה כדי לתפוס בס, וואלי, מוטות צהובות, מקקים, פורל, מוסקי, סנוק, פייק, סלמון וכו ' לשמש לדיג סירות אוקיינוס, דיג באוקיינוס ​​סלע, ​​דיג בחוף האוקיאנוס. פתיונות מלאכותיים של הדמיה גבוהה. עם עיניים תלת -ממדיות למראה מציאותי וציפוי אבקת פנינה, הכנף הזה נראה כל כך עדין וחיה שנראה כמו דג אמיתי. פיתיון דגים מושלם שבוגד בקלות את דגי המטרה. צבעים מבריקים וארכובה ריאליסטית עם פעולת שחייה של דגי פיתיון חיים כדי למשוך דגים שניתן להשתמש בהם הן במי מלח והן במים מתוקים. זה נייד ואינו דורש טעינה ומתאים לכל שכבות המים. קל לתפוס דגים גדולים בין אם אתה טירון או איש מקצוע. אם יש לך בעיות של פריט זה, אנא אל תהסס ליצור איתנו קשר, אנו נשמח לשרת עבורך תוך 24 שעות. מפרט : שם פריט : שחייה מרובה מפרקים חומר בס : צבע פלסטיק : צהוב גודל : 85 מ"מ/ 3.35 אינץ עשוי מחומר ABS יכול לעמוד בלאי בלאי מהדגים הלוחמים 2. מפרקים 6 קטעים כדי לשפר את פעולת השחייה דמוית החיים, מה שגורם לפיתוי לשחות בתנועה בצד. כדי לשמור על בס מחובר במהלך הקטטה על ידי ביטול המינוף שיש להם כשמנסים להתנער מפיתיון גוף מלא 4. לפיתיונות הדיג יש מגוון של סגנונות שחייה מציאותיים, לא משנה באיזו שיטת דיג משתמשים, הוא יכול לשחות חיים בחיים כל עמוד מים 5.

תכונות מוצר

Item name:
Multi jointed swimbaits bass
Material:
Plastic
Color:
Yellow
Size:
85mm/ 3.35inches
Application:
For catch bass, yellow perch, walleye, pike, Muskie, roach, trout, etc
Package:
1. The high quality hard swimbaits made of ABS material can withstand the wear and tear from fighting fish:
2. 6-segment jointed to enhance the life-like swimming action, which causes the lure to swim in a side-to-side motion:
3. The multi-section swimbaits help to keep a bass hooked during the fight by eliminating the leverage they have when trying to shake off a full-body bait:
4. The fishing baits has a variety of realistic swimming styles, no matter what fishing method is used, it can swim lifelike in any water column:
5. Soft and flexible big tail strongly swings and creates natural swimming action in water can easily attract bass, trout, perch, crappie, pike, walleye, mandarinfish, etc.:

מוצרים קשורים