• טרי
ZEEDIX 2 חבילה חמוד גנום שוודי מגרש קישוטים לחג המולד, 21 סנטימטרים גמדים גדולים לחג המולד עם רגליים ארוכות, גרביים

ZEEDIX 2 חבילה חמוד גנום שוודי מגרש קישוטים לחג המולד, 21 סנטימטרים גמדים גדולים לחג המולד עם רגליים ארוכות, גרביים

ILS 6.29
סחורה
בחנות

? חומר : לכובע הגנום השבדי הוא עשוי מבד סרוג, שנראה חם מאוד עבור השפם והרקע של הכובע, הם עשויים פרווה פו, אך נראים חיים חיים. יש בטנה של הגרביים, ותוכלו לנוח בהבטחה שהם עשויים פרווה פו, אך נראים חי. כמו כן יש לו בטנה, אז אל תדאגו ביכולת העומס שלה. יש לו התאמה אישית יפה, גם הצבעים שלהם חיים וזה אטרקטיבי ואשר יכול ליצור אווירה חגיגית חמה. ? גודל : 53 ס"מ (20.9 ''), 2 יחידות/חבילה, 2 יחידים הם סוגים שונים, זה יכול למלא במתנות מסוגים שונים ותוכלו לשלוח אותה לילדים שלכם במתנה, כאשר הם מקבלים מתנות שונות, הם ישמחו. ? עיצוב רומן : עיצוב משובץ קלאסי, אדום ושחור, לבן ואפור, פשוט אך בדרגה גבוהה. עבור Gnome השבדי, זה יכול להביא לאנשים מזל ומאושר כשקיבלו את הגרביים, יש גם את הטבעת לתלות את הקיר, הבר, קניון, גם הם זיקוקים. ? קל לשימוש : הכניסו את המתנות לגרבי חג המולד ותלו את הטבעות על הגרביים שעל הקיר, על הדלת, על האח, או כקישוטים על השולחן או המיטה. זה מתאים גם לסופרמרקט, בית ספר, קניון וברים ליצירת אווירת חג מולד חזקה. יישום : גרבי חג המולד מתאימים לתלייה על עץ חג המולד, על האח בבית, על מעקות המדרגות בבית, על הקיר, על הדלת ומרגלות המיטה, וניתן גם לתת כמתנות למשפחה או לחברים. ? חומר : לכובע הגנום השבדי הוא עשוי מבד סרוג, שנראה חם מאוד. עבור השפם והרקע של הכובע, הם עשויים פרווה פו, אך נראים חיים חיים. יש בטנה של הגרביים, ותוכלו לנוח בהבטחה שהם עשויים פרווה פו, אך נראים חי. כמו כן יש לו בטנה, אז אל תדאגו ביכולת העומס שלה. יש לו התאמה אישית יפה, גם הצבעים שלהם חיים וזה אטרקטיבי ואשר יכול ליצור אווירה חגיגית חמה. ? גודל : 53 ס"מ (20.9 ''), 2 יחידות/חבילה, 2 יחידים הם סוגים שונים, זה יכול למלא במתנות מסוגים שונים ותוכלו לשלוח אותה לילדים שלכם במתנה, כאשר הם מקבלים מתנות שונות, הם ישמחו. ? עיצוב רומן : עיצוב משובץ קלאסי, אדום ושחור, לבן ואפור, פשוט אך בדרגה גבוהה. עבור Gnome השבדי, זה יכול להביא לאנשים מזל ומאושר כשקיבלו את הגרביים, יש גם את הטבעת לתלות את הקיר, הבר, קניון, גם הם זיקוקים. ? קל לשימוש : הכניסו את המתנות לגרבי חג המולד ותלו את הטבעות על הגרביים שעל הקיר, על הדלת, על האח, או כקישוטים על השולחן או המיטה. זה מתאים גם לסופרמרקט, בית ספר, קניון וברים ליצירת אווירת חג מולד חזקה. יישום : גרבי חג המולד מתאימים לתלייה על עץ חג המולד, על האח בבית, על מעקות המדרגות בבית, על הקיר, על הדלת ומרגלות המיטה, וניתן גם לתת כמתנות למשפחה או לחברים.

תכונות מוצר

1)Packing includes:
2pcs/pack.
2)Size:
40cm(15.7''), 2pcs/pack
3) Material:
Knitted fabric for hat, faux fur for moustache, each material plays an important role in creating festival atmosphere.
For Swedish Gnome, it is unique and can delivery the luck to people who surrounded with you.:
Instructions for use:
Put the gifts in the Christmas stockings and hang the rings on the socks on the wall, on the door, on the fireplace, or as decorations on the table or bed. It is also suitable for restaurants supermarket, school, shopping mall and bars to create a strong Christmas atmosphere.
Applications:
Christmas stockings are suitable for hanging on the Christmas tree, on the fireplace in the house, on the handrails of the stairs at home, on the wall, on the door and at the foot of the bed, and can also be given as gifts to family or friends.
Note:
1.Please allow 1-3cm error due to manual measurement. pls make sure you do not mind before you bid.:
2.Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item.:
Thank you for your purchase and support! :

מוצרים קשורים