• טרי
חיצוני נייד כדורעף נטו סט, דשא כדורעף רשתות לחצר אחורית, מהיר התקנה חוף משחק עם נשיאת תיק לילדים ומבוגרים,

חיצוני נייד כדורעף נטו סט, דשא כדורעף רשתות לחצר אחורית, מהיר התקנה חוף משחק עם נשיאת תיק לילדים ומבוגרים,

ILS 223.35
סחורה
בחנות

*מהיר וקל התקנה* : זה כדורעף נטו סט עם קטבים מבטיח התקנה קלה והסרה אין כלים נדרשים כדי להגדיר אותו. אתה יכול להביא אותו לחוף הים, לפארק או לשחק בחצר האחורית שלך. , לשחק עם ילדים והורים כולל : להירגע עם ילדים וליצור אושר במהלך החגים. תנו לילדים לצאת לשחק, כדורעף הוא בחירה אידיאלית למשחקי פנאי ואימוני ספורט למבוגרים ולילדים. חומר מספק ביצועים חוזק גבוה, משפר את עמידות של נטו, עמיד למים, עמיד למים, התנגדות השפעה, יפה ועמיד. *גובה מתכוונן* : שלנו כדורעף נטו הוא מתאים לכל טניס גפרורים, אם אתה מזדמן נגן או שחקן מקצועי. נטו מרובע זה ניתן להגדיר בקלות כדורעף חיצונית גבהים של 244 ס מ, 220 ס מ, 200 ס מ. שימושים מרובים : מתאים לשחקנים של תנאי מזג אוויר שונים ורמות שונות. עיצוב מעולה, יכול לשמש בבית ובחוץ, כגון קמפוס, חצר, גינה, כדורעף החופים, משחקי משפחה ומשחקי מפלגה. רשתות כדורעף חיצוניות מתאימות מאוד לחופים, חצרות אחוריות, טיולים או מסיבות, ומשאירות זיכרונות בלתי נשכחים למשפחה ולחברים.פרמטרים מוצר : שם מוצר : כדורעף חופים נטו גודל רשת : 9.0 מ 'חומר : פוליאתילן (פ), רשת 12 ס מ, קצה צהובגובה מתלה כדור : עד 2.44 מ', מתכוונן מסגרת רשת מפרט : 25*1.0 מ', ריסוס מקום ישים : עשב, חוף צבע : צהובתכולת חבילה : חוזק גבוה לצייר חבל 8 מ '*2 מסמר קרקע מחוזק*4אוסטר *4קו גבול צהוב 8 מ ' *2קו גבול צהוב 16 מ*2 גבול קו נייל *4 כדור נטו*1 סוגר*2 חיבור אבזם*2 הערה תיק*15#כדורעף*1 מתנפח*1 אוויר מחט*1מוצר ידני*1 לשתף כיף ומרגש משחק של כדורעף עם המשפחה שלך וחברים. להוסיף את כדורעף נטו מערכת לסל שלך היום!שביעות רצון הלקוחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אם יש כל מוצר נזק או חוסר שביעות רצון, אנא אל תהסס לפנות אלינו. לאחר מכן, אנו נספק לך עם החלפה או החזר מלא.

תכונות מוצר

25*1.0mm, sprayed:
Applicable venue:
grassland, beach
Color:
yellow
Package Contents:
High-strength draw rope 8m*2:
Reinforced ground nail*4:
Adjuster *4:
Yellow boundary line 8m*2:
Yellow border line 16m*2:
Boundary line nail *4:
Ball net*1:
Bracket*2:
Connecting buckle*2:
Tote bag*1:
5#Volleyball*1:
Inflator*1:
Air needle*1:
Product manual*1 :
Share a fun and exciting game of volleyball with your family and friends. Add the Volleyball Net System to your cart TODAY!:
Customer satisfaction is our top priority. If there is any product damage or dissatisfaction, please feel free to contact us. Then, we will provide you with a replacement or a full refund. :

מוצרים קשורים