• טרי
Zhangzhiyua קנבוס חבל מטען רשת, ילדים מדרגות מעקות מעקות גדר גדר משחקים רשת בטיחות, חיצוני נדנדה עץ עץ טפסים צמחיים,

Zhangzhiyua קנבוס חבל מטען רשת, ילדים מדרגות מעקות מעקות גדר גדר משחקים רשת בטיחות, חיצוני נדנדה עץ עץ טפסים צמחיים,

ILS 23.80
סחורה
בחנות

★ קוטר חוט נטו בטיחות 8 מ"מ (031), מרווח רשת 10 ס"מ (3. ניתן להתאים את רשת המגן למרווח הרשת ולצבע הרצוי, אנא שלח דוא"ל לפנות אלינו. ★ רשת טיפוס על חבלים קנבוס, אריגה משובחת בעבודת יד, מחוזקת, הכוח הוא שווה, כוח המשיכה הוא חזק, הקשר המקצועי של קרם הגנה, אריגה רב-גדילים, הופכים את החבל לעמיד יותר, יש להם עמידות בפני השפעה חזקה. ★ רכות בינונית מתונה של מגן על ילדים, לא קל לדהות, לא מפחדים מרוח וגשם, חיי שירות ארוכים, נושאים יכולת נושאים עד 300 ק"ג, עמידים יותר, קלים להתקנה וקלים לפירוק לאחסן אותו בנוחות. ★ רשת גדר בטיחות ילדים מספקת סביבת משחק בטוחה לילדים, Net Rope יכולה גם למנוע ביעילות את ראשי הילדים, הגוף דרך המסלול, ויציב למדרגות מרפסת פנים וחוץ כדי להבטיח את שלומם של ילדים. ★ רשת חבל קנבוס רב -פונקציונלית מתאימה לכל מיני סצינות, מסדרונות דלתות וחלונות, מדרגות, מרפסות, מעקות, עריסות, כלובי חיות מחמד, גני ילדים, פארקי שעשועים, מתקנים ציבוריים, גדרות נוף, קירות חיצוניים, רשתות הגנה על צמחים. ★ קוטר חוט נטו בטיחות 8 מ"מ (0.31), מרווח רשת 10 ס"מ (3. ניתן להתאים את רשת המגן למרווח הרשת ולצבע הרצוי, אנא שלח דוא"ל לפנות אלינו. ★ רשת טיפוס על חבלים קנבוס, אריגה משובחת בעבודת יד, מחוזקת, הכוח הוא שווה, כוח המשיכה הוא חזק, הקשר המקצועי של קרם הגנה, אריגה רב-גדילים, הופכים את החבל לעמיד יותר, יש להם עמידות בפני השפעה חזקה. ★ רכות בינונית מתונה של מגן על ילדים, לא קל לדהות, לא מפחדים מרוח וגשם, חיי שירות ארוכים, נושאים יכולת נושאים עד 300 ק"ג, עמידים יותר, קלים להתקנה וקלים לפירוק לאחסן אותו בנוחות. ★ רשת גדר בטיחות ילדים מספקת סביבת משחק בטוחה לילדים, Net Rope יכולה גם למנוע ביעילות את ראשי הילדים, הגוף דרך המסלול, ויציב למדרגות מרפסת פנים וחוץ כדי להבטיח את שלומם של ילדים. ★ רשת חבל קנבוס רב -פונקציונלית מתאימה לכל מיני סצינות, מסדרונות דלתות וחלונות, מדרגות, מרפסות, מעקות, עריסות, כלובי חיות מחמד, גני ילדים, פארקי שעשועים, מתקנים ציבוריים, גדרות נוף, קירות חיצוניים, רשתות הגנה על צמחים. מפרט : שם מוצר : חומר נטו נטו מגן מגן על ילדים : מפרט נטו של ג'וטו-גביש : ניתן להתאים אישית (אנא צור איתנו קשר אם אתה זקוק לגדלים אחרים) חבל בטיחות : עובי בערך 8mmsafety net מרווח : Beige-15 ס"מ, Beige-20 ס"מ, Beige-12cm, Beige -8 סמ"ק רשת Woven המתאימה לשימוש : ניתן להשתמש בחוץ, מקורה, בכל מקום,.

תכונות מוצר

Product Name:
Child Protective Net
Safety net material:
Jute
Protective net specifications:
can be customized (please contact us if you need other sizes)
Safety rope:
thickness about 8MM
Safety net spacing:
Beige-15cm , Beige-20cm , Beige-12cm , Beige-8cm.
Woven mesh suitable for use:
outdoor, indoor, can be used anywhere,.
Daily use attention:
1. Avoid exposing the net to sunlight.:
2. Please wash with a mild detergent solution when washing, and dry in a cool place.:
3. The safety net must be checked frequently when it is used. The safety net that does not meet the requirements should be processed in time.:
Note:
1. Manual measurement, there may be an error of 1-2cm, please refer to the actual product.:
2. Regarding the color difference, the product is taken in kind, please understand that the color difference caused by light.:

מוצרים קשורים