• טרי
Hemoton 1pc חבל כותנה ארוג סל אחסון צעצועים אמצעי כביסה ארוג כביסה פשע סל אחסון מארגן משתלת מארגן כותנה שמיכת סל מדף אמבטיה.

Hemoton 1pc חבל כותנה ארוג סל אחסון צעצועים אמצעי כביסה ארוג כביסה פשע סל אחסון מארגן משתלת מארגן כותנה שמיכת סל מדף אמבטיה.

ILS 3.00
סחורה
בחנות

חבל כותנה סל אחסון צעצועים- סל אחסון סרוג חבל כותנה מיוצר לשימוש. מארגן אחסון צעצועים- מיכל אחסון שולחני, מה שהופך את שולחן העבודה שלך לנקי ומסודר יותר. מארז תצוגה- מתאים לגימור שולחני, אחסון שמש, חטיפי פירות, אחסון מטבח. מארז תצוגה פתוח- קל לילדים לשאת ולהסתובב. עיצוב פתוח שומר על הכל נגיש בקלות. פטיש כביסה ראטאן- שמור על סלון, משתלת, חדר משחקים, חדר שינה, חדר אמבטיה וכביסה מאורגנים עם סלי אחסון אטרקטיביים. סל אחסון צעצועים- סל אחסון סרוג חבל כותנה מיוצר לשימוש. מארגן אחסון צעצועים- מיכל אחסון שולחני, מה שהופך את שולחן העבודה שלך לנקי ומסודר יותר. מארז תצוגה- מתאים לגימור שולחני, אחסון שמש, חטיפי פירות, אחסון מטבח. מארז תצוגה פתוח- קל לילדים לשאת ולהסתובב. עיצוב פתוח שומר על הכל נגיש בקלות. פטיש כביסה ראטאן- שמור על סלון, משתלת, חדר משחקים, חדר שינה, חדר אמבטיה וכביסה מאורגנים עם סלי אחסון אטרקטיביים. החבילה כוללת תכונות סל אחסון 1 x - צבע : צבע אקראי של תיבת אחסון מעשית. - חומר : סל סלון חבל כותנה.50 אינץ 'סל מארגן חבל כותנה. - זה מסדר צעצועים לילדים, מלאכה ובעלי חיים ממולאים, סל שולחן עבודה וכו '. - סל אחסון סרוג חבל כותנה מיוצר למארז תצוגה עמיד לשימוש. - השתמש בסלים כדי להכיל חטיפים, בגדים או מלאכה. מצוין למארגן משתלת מגבות, שמיכה ואחסון ספרים. - שמור על הסלון, המשתלה, חדר המשחקים, חדר השינה, האמבטיה והכביסה המאורגנים עם סלי אחסון אטרקטיביים סל כביסה ארוג. - קל לילדים לשאת ולהסתובב. עיצוב פתוח שומר על הכל סל מגבות נגיש בקלות. מידע מידע על בית חווה חווה פחי אחסון מכולה קטנה וקל משקל יחסוך מקום רב. פחי אחסון בדוק שלנו סל האחסון השולחני שלנו הוא הכלי הארגוני המושלם עבור הזדמנויות רבות. סל בסגנון נורדי וקל לך קל יותר לעשות זאת מצא כמה דברים. פטיש ארוגים אם יש ילדים בבית שלך, יש מיכל אחסון הוא חשוב מאוד. מארגן Cosmetics זה יכול להיות בבית, במלון ובחנות.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים