• טרי
LOFARIS יום הולדת שמח רקע הגלגלים באוטובוס מסתובבים סביב יום הולדת לאוטובוס בית הספר לילדה לילדה תלמידת בית ספר יסודי 1.

LOFARIS יום הולדת שמח רקע הגלגלים באוטובוס מסתובבים סביב יום הולדת לאוטובוס בית הספר לילדה לילדה תלמידת בית ספר יסודי 1.

ILS 3.33
סחורה
בחנות

חומר וחבילה-עשוי ויניל, חסימת אור לא דהית, לא רפלקטיבית, חסימת אור חזקה רק רקע, מעמד או קליפים של מחשב אחד בלבד אינם כלולים. גודל וצבע-W x L = 7x5ft, הדפסת תלת מימד גבוהה-טכנולוגית, צבעים כמו חיים. יישום רחב : הרקע שלנו יכול לשמש כתפאורות פוטוגרפיות, כרזת שולחן עוגה, עיצוב קירות, חגיגה, צילום סטודיו לצילום, צילומי וידאו, שידור חי וכן הלאה. טיפים חמים - לא אטומים למים. אל תיגע בזה במים. תלו את הרקע או עטפו אותו על צינור כדי להפחית את הקמטים. אם אין לך עמדת רקע, אתה יכול להשתמש במהירות, ציפורניים או קלטת על הקיר. במידת הצורך, הניחו שכבה של בד יבש בין הרקע. אנא גהץ את הצד האחורי (לא את הצד התמונה) עם הטמפרטורה הנמוכה ביותר כדי להסיר בקלות את הקמט. יתרון - אספקה ​​ישירה של מפעל, התאמה אישית אישית בהתאמה אישית, קלה לנשיאה, יצירת אפקטים מצולמים חזקים, צרו קשר לפני התשלום, שלחו את המידע המותאם אישית בהודעה (גודל, מילים, צבע או חלקים לשינוי). חומר וחבילה-עשוי ויניל, חסימת אור לא דהית, לא רפלקטיבית, חסימת אור חזקה. רק רקע, מעמד או קליפים של מחשב אחד בלבד אינם כלולים. גודל וצבע-W x L = 7x5ft, הדפסת תלת מימד גבוהה-טכנולוגית, צבעים כמו חיים. יישום רחב : הרקע שלנו יכול לשמש כתפאורות פוטוגרפיות, כרזת שולחן עוגה, עיצוב קירות, חגיגה, צילום סטודיו לצילום, צילומי וידאו, שידור חי וכן הלאה. טיפים חמים - לא אטומים למים. אל תיגע בזה במים. תלו את הרקע או עטפו אותו על צינור כדי להפחית את הקמטים. אם אין לך עמדת רקע, אתה יכול להשתמש במהירות, ציפורניים או קלטת על הקיר. במידת הצורך, הניחו שכבה של בד יבש בין הרקע. אנא גהץ את הצד האחורי (לא את הצד התמונה) עם הטמפרטורה הנמוכה ביותר כדי להסיר בקלות את הקמט. יתרון - אספקה ​​ישירה של מפעל, התאמה אישית אישית בהתאמה אישית, קלה לנשיאה, יצירת אפקטים מצולמים חזקים, צרו קשר לפני התשלום, שלחו את המידע המותאם אישית בהודעה (גודל, מילים, צבע או חלקים לשינוי).

תכונות מוצר

מוצרים קשורים