• טרי
יינגקסו מיקרוסקופ 10-300 מתכוונן 25 ממ זום ג-הר עדשה מיקרוסקופ תעשייתי מצלמה מגדלת עדשת סטנד תואם

יינגקסו מיקרוסקופ 10-300 מתכוונן 25 ממ זום ג-הר עדשה מיקרוסקופ תעשייתי מצלמה מגדלת עדשת סטנד תואם

ILS 2.33
סחורה
בחנות

300 פעמים מתכווננת 25 מ מ זום ג-הר עדשה 05 איקס מיקרוסקופ תעשייתי מצלמה מגדלת עדשה. באיכות גבוהה תעשייתי מיקרוסקופ מצלמה ג-הר עדשה עם יציב. אנא פנה אלינו אם יש לך שאלה. אנחנו נעבוד איתך כדי לפתור את כל בעיות. אנא פנה אלינו אם יש לך שאלה. אנחנו נעבוד איתך כדי לפתור את כל בעיות. אימוץ חומר באיכות גבוהה, אשר הוא עמיד ויכול לשמש במשך זמן רב. הגדלת העדשה האובייקטיבית היא פי 0.5 וכפי 10-300 בתצוגה. מעשי אבזר וקל התקנה, מתאים תעשייתי מיקרוסקופ מצלמה. מתכוונן זום ג-הר עדשה מספק תצפית ברורה ומשפר את יעילות עבודה.מפרט : מצב : 100% מותג סוג פריט : ג-הר עדשהחומר : שרירי בטן מרחק עבודה : 100 מ מ / 3.9 אינץ ' ג-הר עדשה הר מתאםיחס פנטוגרף : 6.5 : 1הגדלת עדשה אובייקטיבית 0.5 (בערך 10-300 פעמים בתצוגה)רשימת חבילה : 1 איקס ג-הר עדשה1) אנו מקבלים אליפיי, ווסט יוניון, טי. כל כרטיסי האשראי מתקבלים באמצעות שלשת מעבד תשלום מאובטחת.2) תשלום חייב להתבצע בתוך 3 ימים של סדר.3) אם אתה לא יכול קופה מייד לאחר מכירה פומבית קרוב, אנא המתן לכמה דקות ונסו שוב תשלומים חייבים להסתיים בתוך 3 ימים. (למעט מדינות מסוימות) 2. הזמנות מעובד בזמן לאחר אימות התשלום. אנחנו ספינה לכתובות כדי אישרו. כתובת ההזמנה שלך חייבת להתאים את כתובת משלוח שלך. התמונות המוצגות אינן הפריט בפועל והנן לעיונך . שירות זמן מעבר מסופק על ידי הספק ולא כולל סופי שבוע וחגים. זמני מעבר עשויים להשתנות, במיוחד בתקופת החגים. אם לא קיבל את המשלוח שלך בתוך התקופה, אנא פנה אלינו. אנו לעקוב אחר המשלוח ונחזור אליך בהקדם האפשרי עם תשובה. המטרה שלנו היא שביעות רצון לקוחות!7. בשל מצב המניה והבדלי זמן, אנו בוחרים לספינה הפריט שלך מהמחסן זמין הראשון שלנו עבור משלוח מהיר. אנחנו מוכר הם לא אחראי על חובת יבוא, הקונה הוא אחראי לכך.

תכונות מוצר

Condition:
100% Brand
Item Type:
C-Mount Lens
Material:
ABS
Working Distance:
100mm / 3.9in
Zoom C-Mount Lens :
C Mount Adapter :
Pantograph Ratio:
6.5
Objective lens magnification 0.7-4.5X (approximately 10-300X on the display) :
Package List:
1 x C-Mount Lens :
1) We accept Alipay, West Union, TT. All major credit cards are accepted through secure payment processor ESCROW. :
2) Payment must be made within 3 days of order. :
3) If you can't checkout immediately after auction close, please wait for a few minutes and retry Payments must be completed within 3 days. :
About shipping :
1. WORLDWIDE SHIPPING. (Except some countries and APO/FPO) :
2. Orders processed timely after the payment verification. :
3. We ship to confirmed order addresses. Your order address MUST MATCH your Shipping address. :
4. The images shown are not the actual item and are for your reference . :
5. SERVICE TRANSIT TIME is provided by the carrier and excludes weekends and holidays. Transit times may vary, particularly during the holiday season. :
6. If you have not received your shipment within the period, please contact us. We will track the shipment and get back to you as soon as possible with a reply. Our goal is customer satisfaction! :
7. Due to stock status and time differences, we will choose to ship your item from our first available warehouse for fast delivery. :
8. We seller are not in charge of import duty, buyer is responsible for that. Any dispute ca :

מוצרים קשורים