• טרי
מצלמה דיגיטלית לילדים, צבע מלא 2.0 תצוגה LCD Mini Camer

מצלמה דיגיטלית לילדים, צבע מלא 2.0 תצוגה LCD Mini Camer

ILS 19.99
סחורה
בחנות

Camera 【מצלמה דיגיטלית לילדים】 המצלמה היא הילד הכי מגניב בעולם SLR עם מסך 20 אינץ ', המתאים לגידול תחביבים לצילומי ילדים, להתפתחות המוח ואהבה בחוץ וכן הלאה. כמו כן, זו יכולה להיות מתנה או צעצועים לילדים. Configuration 【תצורה】 צבע מלא 2.0 "תצוגת LCD לצפייה בתמונות וסרטונים. 1920 x 1080 רזולוציית וידאו, זמן הקלטת וידאו בערך 4 שעות. כבל USB מאפשר לך להעביר במהירות תמונות למחשב שלך. סוללת 400m A מובנית, 1 GB כרטיס SD יכול Can צולמו 800 תמונות PCS.  【【נשיאה גנה】 חדשה לגמרי ואיכותית. מצלמה דיגיטלית של MINI עם מראה יפה, עיצוב חמוד, אהוב על ילדים. קטנים וקל משקל, קל מאוד לסחיבה. רצועת נשיאה מובנית קלה לילדים להחזיק זו המתנה הטובה ביותר לילדים, ליום הולדת, מתנות לחג.  【ילדים נהנים מהזמנים】 חותמת התאריך והשעה יכולה להיות מתכווננת. בנוי בכמה משחקים קטנים. המצלמה הדיגיטלית לילדים מגיעה עם אפקטים מהנים, מסגרות ומסננים כדי לשמור על ילדים הרחק מהסמארטפונים וחווים את הכיף של הטבע. אל הילדים שלך רשמו את התקופות המאושרות שלהם.  【צעצועים מהנים טובים לילדים】 המצלמה שלנו לילדים מגיעה עם קופסה חמודה שהיא מתנה טובה לבנות ביום חג המולד, יום הולדת, מתנות לחג. מצלמת הילדים מעוצבת במיוחד לילד 3 ומעלה, בנות, בנים, פעוטות. המצלמה החמודה והמיני מידה לילדים היא חליפה לידיים קטנות, צעצועים לילדים. היא הדרך המושלמת לתעד את החיים דרך עיני ילדיכם. Camera 【מצלמה דיגיטלית לילדים】 המצלמה היא הילד הכי מגניב בעולם SLR עם מסך 2.0 אינץ ', המתאים לגידול תחביבים לצילומי ילדים, להתפתחות המוח ואהבה בחוץ וכן הלאה. כמו כן, זו יכולה להיות מתנה או צעצועים לילדים. Configuration 【תצורה】 צבע מלא 2.0 "תצוגת LCD לצפייה בתמונות וסרטונים. 1920 x 1080 רזולוציית וידאו, זמן הקלטת וידאו בערך 4 שעות. כבל USB מאפשר לך להעביר במהירות תמונות למחשב שלך. סוללת 400m A מובנית, 1 GB כרטיס SD יכול Can צולמו 800 תמונות PCS.  【【נשיאה גנה】 חדשה לגמרי ואיכותית. מצלמה דיגיטלית של MINI עם מראה יפה, עיצוב חמוד, אהוב על ילדים. קטנים וקל משקל, קל מאוד לסחיבה. רצועת נשיאה מובנית קלה לילדים להחזיק זו המתנה הטובה ביותר לילדים, ליום הולדת, מתנות לחג.  【ילדים נהנים מהזמנים】 חותמת התאריך והשעה יכולה להיות מתכווננת. בנוי בכמה משחקים קטנים. המצלמה הדיגיטלית לילדים מגיעה עם אפקטים מהנים, מסגרות ומסננים כדי לשמור על ילדים הרחק מהסמארטפונים וחווים את הכיף של הטבע.

תכונות מוצר

✮Material:
abs
✮Size:6.1x4.8x8.8cm/2.4x1.9x3.5in:
✮Charging time:
3-4h
✮Taking time 4-5h:
✮Storage of 300 sheets:
1G
✮Display screen:
2.0 inch high-definition screen
✮Lens pixel:
8 million picture definition
✮Battery capacity:
400mA
✮Charging time:
2-3 hours
✮Memory card max support:
32GB
✮Charging current and voltage:
5V/1A
✮Functions:
photographing mode, video recording mode, large sticker photographing mode, continuous shooting mode, countdown photographing, nostalgic filter, sentimental filter
✮Support multiple languages:
Chinese, English, Thai, Japanese, Russian, Spanish, French and other languages
➤ Package Includes:
1x camera :
1xUSB charging cable:
1x lanyard:
1x32G memory card:
1x card reader:
➤ Tips:
✮ Due to the different monitor and light effect,the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures.Thank you!:
✮ Please allow slight deviation for the measurement data and make sure you do not mind before ordering. :

מוצרים קשורים