• טרי
הדפסת מצלמה, הדפסת נייר רול סרט מצלמות לצילום תמונות

הדפסת מצלמה, הדפסת נייר רול סרט מצלמות לצילום תמונות

ILS 2.33
סחורה
בחנות

מדבקות מצחיקות : כיף אינטראקטיבי, מדבקות עשירות ומעניינות הופכות את הצילום למעניין ומהנה יותר אתה יכול לקיים אינטראקציה עם בני משפחה, ולשפר את הרגשות. שלנו סרט מצלמות יכול בקלות יצוא תמונות, ולממש את פונקצית של טלפון נייד שידור של תמונות דרך התאמת מחבר. פעולה פשוטה : תמונה מצלמות קל להתקנה, לקחת ולירות. אתה יכול להחליף לאחר שימוש, וזה מאוד נוח. פונקצית הדפסה מאפשרת לילדים לקבל תמונות ולשתף את הזיכרונות שלהם בתוך שניות של לחיצה על כפתור ההדפסה. גבוהה כוח : שלנו הדפסת מצלמה יש 1000 מיליאמפר / שעה גבוהה כוח אוטומטי כוח חיסכון הגדרה. כאשר טעון במלואה, זה יכול לקחת יותר מ 2000 תמונות ברציפות, ולהקליט קטעי וידאו עבור כ 2. קל להחזיק מעמד ולתת לילדים זמן גאוני ארוך יותר. מצלמת הדפסה לילדים שלנו כוללת וידאו של 1080 פני, הקלטת חיים חיים וצבעוניים, קל להקפיא את התמונה הברורה. ומצלמה 24 מגה פיקסל לצלם בצורה ברורה יותר. גבוהה כוח : שלנו הדפסת מצלמה יש 1000 מיליאמפר / שעה גבוהה כוח אוטומטי כוח חיסכון הגדרה. כאשר טעון במלואה, זה יכול לקחת יותר מ 2000 תמונות ברציפות, ולהקליט קטעי וידאו עבור כ 2. קל להחזיק מעמד ולתת לילדים זמן גאוני ארוך יותר. מצלמת הדפסה לילדים שלנו כוללת וידאו של 1080 פני, הקלטת חיים חיים וצבעוניים, קל להקפיא את התמונה הברורה. ומצלמה 24 מגה פיקסל לצלם בצורה ברורה יותר. מדבקות מצחיקות : כיף אינטראקטיבי, מדבקות עשירות ומעניינות הופכות את הצילום למעניין ומהנה יותר. אתה יכול לקיים אינטראקציה עם בני משפחה, ולשפר את הרגשות. שלנו סרט מצלמות יכול בקלות יצוא תמונות, ולממש את פונקצית של טלפון נייד שידור של תמונות דרך התאמת מחבר. פעולה פשוטה : תמונה מצלמות קל להתקנה, לקחת ולירות. אתה יכול להחליף לאחר שימוש, וזה מאוד נוח. פונקצית הדפסה מאפשרת לילדים לקבל תמונות ולשתף את הזיכרונות שלהם בתוך שניות של לחיצה על כפתור ההדפסה.מפרט : סוג פריט : ילדי הדפסת מצלמהחומר : אבססוללה סוג : ליתיום סוללה (מובנה)סוללה דגם : 18650 סוללה קיבולת : 1000 מארהרזולוציה : 1080 וידאוזמן טעינה : 3.5 שעות את הטעינהמספר תמונות שצולמו : על 2000פיקסלים : 24מוצר גודל : כ.11 איקס 12 ס מ / 4.7 נייר הדפסה : כ. 57 איקס 25 מ מ / 2.2 איקס 1 בינוני אחסון : 32 גרם כרטיס זיכרון (לא כלול) כיצד להשתמשהדפסה : הדפסה מיידית לאחר הירי : במצב צילום לקחת, לחץ לחיצה קצרה על לחצן אישור כדי להשיג הדפסה.

תכונות מוצר

Item Type:
Children print camera
Material:
ABS
Battery Type:
Lithium battery (built in)
Battery Model:
18650
Battery Capacity:
1000mAh
Resolution:
1080P video
Charging Time:
3.5 hours off charging
Number Of Photos Taken:
about 2000
Pixels:
24MP
Product Size:
Approx.11 x 12cm / 4.3 x 4.7in
Print Paper:
Approx. 57 x 25mm / 2.2 x 1in
Storage Medium:
32G memory card (not included)
How to Use:
Print:
Immediate printing after shooting:
In the take photo mode, short press the OK button to achieve printing.
Photo printing in album mode:
First press the album button to enter the album, select the photo you like, then press the switch lens, and the print button to achieve one click printing.:
A memory card needs to be inserted when taking pictures. Photos are automatically saved on the memory card after shooting. (not included):
Photograph:
Select the photos mode, short press the :

מוצרים קשורים