• טרי
סורק גלאי מצלמות אלחוטי סורק רגישות גבוהה למצלמה האזנה לכלי גילוי לאבטחת משרד ביתי

סורק גלאי מצלמות אלחוטי סורק רגישות גבוהה למצלמה האזנה לכלי גילוי לאבטחת משרד ביתי

ILS 3.00
סחורה
בחנות

מגוון רחב של יישומים : המוצר כולל מגוון רחב של יישומים, ובעל הגנה יעילה לנסיעות, לינה במלונות, פיקוח מזוודות וחפצי ערך אינם אבודים או נגנבים אזעקת קול ואור : גלאי מצלמות, שבב חיישן כל-כיווני תלת-ממדי מובנה, רגישות התגובה של המכשיר משופרת מאוד, והצליל והאור בשילוב עם פונקציית האזעקה מדויקים ויעילים יותר. סריקת לייזר אינפרא אדום : בנוסף לפונקציית הנחיית האזעקה של מפתח אחד, המוצר מוסיף גם טכנולוגיית סריקת לייזר פיזית אינפרא אדום, שיכולה לרסן ביעילות את חדירת מידע על כוח אדם כמו מצלמות חור פינור ומוצרי צילום גלויים או אלחוטית. קיבולת סוללה : 350m Ah 402035 סוללת ליתיום-יון, זרם עבודה : 30m A, עבודה רציפה : 8-10 שעות, זמן טעינה : 1-2 שעות. זמן טעינה קצר וזמן שימוש ארוך. פעולה עוצמתית ופשוטה : גלאי המצלמות חזק וקל לתפעול, כך שגלאי המצלמות הוא מוצר מהורהר לנסיעות שלך. מגוון רחב של יישומים : המוצר כולל מגוון רחב של יישומים, ובעל הגנה יעילה לנסיעות, לינה במלונות, פיקוח מזוודות וחפצי ערך אינם אבודים או נגנבים. אזעקת קול ואור : גלאי מצלמות, שבב חיישן כל-כיווני תלת-ממדי מובנה, רגישות התגובה של המכשיר משופרת מאוד, והצליל והאור בשילוב עם פונקציית האזעקה מדויקים ויעילים יותר. סריקת לייזר אינפרא אדום : בנוסף לפונקציית הנחיית האזעקה של מפתח אחד, המוצר מוסיף גם טכנולוגיית סריקת לייזר פיזית אינפרא אדום, שיכולה לרסן ביעילות את חדירת מידע על כוח אדם כמו מצלמות חור פינור ומוצרי צילום גלויים או אלחוטית. קיבולת סוללה : 350m Ah 402035 סוללת ליתיום-יון, זרם עבודה : 30m A, עבודה רציפה : 8-10 שעות, זמן טעינה : 1-2 שעות. זמן טעינה קצר וזמן שימוש ארוך. פעולה עוצמתית ופשוטה : גלאי המצלמות חזק וקל לתפעול, כך שגלאי המצלמות הוא מוצר מהורהר לנסיעות שלך. מפרט : סוג פריט : גלאי מצלמה חומר : ABS סוללת פלסטיק קיבולת סוללה : 350m Ah 402035 Li יון סוללה זרם עבודה : 30m A עבודה רציפה : 8-10 שעות זמן טעינה : 1-2 שעות להשתמש : 1. כפתור אחד פונקציה של אזעקה : פנה במתג ההפעלה של Toggle, לחץ על מתג ההנחיה של אזעקה, ונורת המחוון האדומה המתאימה מעל הכפתור תדליק. זה אומר שזה עובד כרגיל. לאחר כחמש שניות, אור המחוון האדום מתחיל להבהב, והוא נכנס למצב ההמתנה של הנחיית האזעקה. בשלב זה המכשיר נכנס גם למצב שאינו גניבה. הצג בצורה של שילוב) תזכורת מיוחדת : מגע ורטט תוך חמש שניות מרגע הפקת פונקציית האזעקה לא יפעילו את האזעקה, ופונקציית הנחיה האזעקה לא תופעל עד חמש שניות לאחר מכן.

תכונות מוצר

Item Type:
Camera Detector
Material:
ABS plastic
Battery Capacity:
350mAh 402035 Li ion battery
Working Current:
30mA
Continuous Work:
8-10 Hours
Charging Time:
1-2 Hours
How to Use:
1. One Button Alarm Prompt Function:
Turn on the toggle power switch, press the alarm prompt switch, and the corresponding red indicator light above the button will light up. It means that it is working normally. After about five seconds, the red indicator light starts to flash, and it enters the alarm prompt standby state. At this time, the device also enters the non theft state. Display in the form of combination) Special reminder
2. Infrared Laser Scanning:
This function is mainly used for pinhole cameras, wired or wireless products such as candid photography. Turn on the power when in use, press the infrared scanning switch, the corresponding red indicator light above the button and the LED light beads on the back will flash synchronously. At this time, you can scan a fixed range from the window through the special filter lens. If you find a red reflective point, you can adjust the flashing frequency to gradually determine the suspicious items (the frequency adjustment needs to restart the switch, then long press the infrared scan Do not let go of the switch, the flickering frequency will flash from slow to fast cyclically, adjust to your comfortable scanning frequency and release the switch to scan.
Package List:
1 x Host:
1 x Sling:
1 x USB Charging Cable:
1 x User Manual:

מוצרים קשורים