• טרי
סטנלי ICEFLOW כוס נירוסטה כוס עם קש, בקבוק מים מבודד ואקום לבית, משרד או מכונית, כוס לשימוש חוזר עם היפוך אטום דליפות קש.

סטנלי ICEFLOW כוס נירוסטה כוס עם קש, בקבוק מים מבודד ואקום לבית, משרד או מכונית, כוס לשימוש חוזר עם היפוך אטום דליפות קש.

ILS 2.33
סחורה
בחנות

מיועד להתאים לחייכם : הידית הארגונומית והסתובבת מאפשרת לכם במהירות לתפוס את הכוס החמוד הזה עם קש וללכת; מתאים בנוחות בקופלים במכוניתך או למכונות אימון; קל לניקוי ומדיח כלים בטוח; זה בן הזוג ההכרחי להביא איתך לכל מקום הוראות טיפול : שטיפת ידיים בלבד. קש, מושלם : להיפרד ממתן קשיות סילוק רופפות ומבוזרות, או קשיות לשימוש חוזר שעושים בלגן כאשר הם נטויים; קש ה- ICEFLOW הפוך הבלעדי שלנו מאפשר לגימה ללא מאמץ והוא אטום דליפות כאשר הוא סגור; פשוט הצמיד את זה לסגור וסיימת. התאם את חייך : הידית הארגונומית והסתובבת מאפשרת לך לתפוס במהירות את הכוס החמוד הזה וללכת; מתאים בנוחות ברוב מחזיקי הרכב והכושר; קל לניקוי ומדיח כלים בטוח; זה בן הזוג ההכרחי להביא איתך לכל מקום. מיועד להתאים לחייכם : הידית הארגונומית והסתובבת מאפשרת לכם במהירות לתפוס את הכוס החמוד הזה עם קש וללכת; מתאים בנוחות בקופלים במכוניתך או למכונות אימון; קל לניקוי ומדיח כלים בטוח; זה בן הזוג ההכרחי להביא איתך לכל מקום. הוראות טיפול : שטיפת ידיים בלבד. קש, מושלם : להיפרד ממתן קשיות סילוק רופפות ומבוזרות, או קשיות לשימוש חוזר שעושים בלגן כאשר הם נטויים; קש ה- ICEFLOW הפוך הבלעדי שלנו מאפשר לגימה ללא מאמץ והוא אטום דליפות כאשר הוא סגור; פשוט הצמיד את זה לסגור וסיימת. התאם את חייך : הידית הארגונומית והסתובבת מאפשרת לך לתפוס במהירות את הכוס החמוד הזה וללכת; מתאים בנוחות ברוב מחזיקי הרכב והכושר; קל לניקוי ומדיח כלים בטוח; זה בן הזוג ההכרחי להביא איתך לכל מקום. הכוסות הנועזות והצבעוניות הללו מיועדות לשמור על לחות בסגנון פונקציונלי לחלוטין. אידיאלי לנסיעות לרכב או לאימונים בבית, יש לו קש הפוך מובנה לגישות קלות וללא מאמץ. הצמד אותו לסגור ובידוד הוואקום בקיר הכפול ישמור על המשקה עמיד בפני דליפות וקור במיוחד במשך שעות. זה מתאים בנוחות במחזיק הספל של הרכב שלך (הליכון ומחזורי סיבוב!), והידית המתקפלת מאפשרת לך לתפוס במהירות וללכת.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים