• טרי
Vifemify מקלות אכילה קבעו מקלות אכילה של פרחים יפניים והדפסי רוח סושי מחודדים מקלות צ'יפוס 5 זוגות קופסאות מתנה

Vifemify מקלות אכילה קבעו מקלות אכילה של פרחים יפניים והדפסי רוח סושי מחודדים מקלות צ'יפוס 5 זוגות קופסאות מתנה

ILS 1.67
סחורה
בחנות

מאפיינים העשויים פיבי ז'נאן איכותיים, עמידים ובריאים, קלים ונוחים בעיצוב קצה עגול, לא החלקה, נוחה ונוחה לשימוש, ויכולים לתפוס אוכל בקלות פני השטח של כלי העץ מטופלים בלכה צמחית, שהיא טבעית, בריאה, ידידותית לסביבה, לא -טוקסית, ניתנת לשימוש חוזר, יעילה במניעת עובש, בטוח והיגייני, לא קלה להתכופף ולהסדק. מקלות אכילה מעשיים, המתאימים לאכילת אוכל אסייתי או משמשים במסעדות אסייתיות, כמו סושי, ראמן או אורז, אוכל סיני, יפני או קוריאני, חסכוני. מתאים מאוד למתחילים, עיצוב קופסאות מקלות מקלות מתקדמות, הוא מתנה רומן אידיאלית לחג המולד, ליל כל הקדושים, יום הולדת, מסיבות, חתונות וחגים. החלק של סרט הפרחים הוא תהליך העברת חום. לאחר תהליך מיוחד, לא קל ליפול לאחר הניקוי. מאפיינים העשויים פיבי ז'נאן איכותיים, עמידים ובריאים, קלים ונוחים בעיצוב קצה עגול, לא החלקה, נוחה ונוחה לשימוש, ויכולים לתפוס אוכל בקלות. פני השטח של כלי העץ מטופלים בלכה צמחית, שהיא טבעית, בריאה, ידידותית לסביבה, לא -טוקסית, ניתנת לשימוש חוזר, יעילה במניעת עובש, בטוח והיגייני, לא קלה להתכופף ולהסדק. מקלות אכילה מעשיים, המתאימים לאכילת אוכל אסייתי או משמשים במסעדות אסייתיות, כמו סושי, ראמן או אורז, אוכל סיני, יפני או קוריאני, חסכוני. מתאים מאוד למתחילים, עיצוב קופסאות מקלות מקלות מתקדמות, הוא מתנה רומן אידיאלית לחג המולד, ליל כל הקדושים, יום הולדת, מסיבות, חתונות וחגים. החלק של סרט הפרחים הוא תהליך העברת חום. לאחר תהליך מיוחד, לא קל ליפול לאחר הניקוי. מפרט : סוג פריט : Chopsticksweight : בערך.3ozmaterial : פיבי ז'נאנוס : רשימת כלים למטבח רשימת : 5 זוגות x מקלות אכילה מעץ יש לך שאלות או בעיות, אנא צור איתנו קשר באמצעות הדוא"ל, אנו נשיב תוך 24 שעות עם פיתרון משביע רצון. אם יש לך חוסר שביעות רצון או שאלות לגבי האון מוצר, אנא צור איתנו קשר. צוות השירות שלנו לאחר המכירה יספק לך את שירות הלקוחות הטוב ביותר.

תכונות מוצר

Item Type:
Chopsticks
Weight:
Approx. 150g / 5.3oz
Material:
Phoebe zhennan
Uses:
Kitchen tools
Package List:
5 Pairs x Wooden Chopsticks
If you have any questions or problems, please contact us via email, we will reply within 24 hours with a satisfactory solution.:
If you have any dissatisfaction or questions about the product, please contact us. Our after-sales service team will provide you with the best customer service.:

מוצרים קשורים