• טרי
סיר תה Wionc פילטר חימר סגול קומקום קומקום קומקום קומקום בעבודת יד מתנות מתנות 210 מל

סיר תה Wionc פילטר חימר סגול קומקום קומקום קומקום קומקום בעבודת יד מתנות מתנות 210 מל

ILS 54.70
סחורה
בחנות

סוג סיר קלאסי, סיר זה עשוי להפליא, כושר ההמצאה הייחודי, וגוף הסיר עגול ומלכותי ידית הסיר נמשכת כלפי מעלה מכתף גוף הסיר ואז סוגרת בחוכמה את בטן הסיר, הקווים אלגנטיים וחינניים. קווי המתאר של גופו המלא של הסיר, כמו הזרבובית והידית, הם מגיבים והרמוניים, חיים וטבעיים, ממש כמו הטבע. יצרנית סיר בעבודת יד לחלוטין, יורשת בזהירות את המלאכה / חיים. האווירה המכובדת, צורה יפה, אוסף טוב ומשחק. כמתנות להורים, זקנים, מורים וכו ', מדובר במתנות נדירות מאוד. סוג סיר קלאסי, סיר זה עשוי להפליא, כושר ההמצאה הייחודי, וגוף הסיר עגול ומלכותי. ידית הסיר נמשכת כלפי מעלה מכתף גוף הסיר ואז סוגרת בחוכמה את בטן הסיר, הקווים אלגנטיים וחינניים. קווי המתאר של גופו המלא של הסיר, כמו הזרבובית והידית, הם מגיבים והרמוניים, חיים וטבעיים, ממש כמו הטבע. יצרנית סיר בעבודת יד לחלוטין, יורשת בזהירות את המלאכה / חיים. האווירה המכובדת, צורה יפה, אוסף טוב ומשחק. כמתנות להורים, זקנים, מורים וכו ', מדובר במתנות נדירות מאוד. תכונות : סוג סיר קלאסי, סיר זה עשוי להפליא, כושר ההמצאה הייחודי, וגוף הסיר עגול ומלכותי. ידית הסיר נמשכת כלפי מעלה מכתף גוף הסיר ואז סוגרת בחוכמה את בטן הסיר, הקווים הם אלגנטית וחיננית. קווי המתאר של גופו המלא של הסיר, כמו הזרבובית והידית, הם מגיבים והרמוניים, חיים וטבעיים, ממש כמו הטבע. יצרנית סיר בעבודת יד, יורשת בזהירות את המלאכה / החיים. האווירה המכובדת, צורה יפה, אוסף טוב ומשחק. כמתנות להורים, זקנים, מורים וכו ', מדובר במתנות נדירות מאוד. מפרט : סטטוס : 100% מותג חדש : חומר קומקום : עפרות גולמיות סגול חול סגול חור : תשע HOLESCRAFT : Manualsize : כפי שמוצג פיקציה : אריזת קופסאות מתנה כלול : סט סט. של ערכות תה (1 סיר עם 2 כוסות או 1 סיר עם 4 כוסות) רק תוכן החבילה לעיל כלול, מוצרים אחרים אינם כלולים. הערות : קונה יקר, בגלל אפקטים של תאורה, מציגים בהירות, מדידה ידנית וסיבות אחרות, צבע וגודל בין התצלום לפריט בפועל עשויים להיות שונים במקצת. מקווה בכנות שתוכלו להבין! תודה! העבודות עמוקות בקונוטציה, אלגנטית ונדיבה, עבודות מעודנות, ודגמים שלמים.

תכונות מוצר

Status:
100% brand new
Type:
Teapot
Material:
raw ore purple sand
Outlet hole:
nine holes
Craft:
Manual
Size:
as shown
Packing:
gift box packing
Package Included:
A set of tea sets (1 pot with 2 cups or 1 pot with 4 cups):
Only the above package content is included, other products are not included.:
notes:
Dear buyer, due to lighting effects, display brightness, manual measurement and other reasons, the color and size between the photo and the actual item may be slightly different. Sincerely hope you can understand! Thank you!:
The works are profound in connotation, elegant and generous, exquisite workmanship, and complete models. They are deeply loved :

מוצרים קשורים