• טרי
מגש חג מסיבת שלוש-שכבה פירות צלחת קינוח צלחת ממתקי דוכן עוגת עצמי לעזור תצוגת בית שולחן קישוט מגשים

מגש חג מסיבת שלוש-שכבה פירות צלחת קינוח צלחת ממתקי דוכן עוגת עצמי לעזור תצוגת בית שולחן קישוט מגשים

ILS 39.50
סחורה
בחנות

חלולים קצה עיצוב : להפוך את כל לוח יותר תלת ממדים ויפה טבעת עיצוב : ייחודי טבעת עיצוב, להדגיש את טעם, להעביר יותר עבודה. נוח אחסון שיטה : נשלף, אינו תופס מקום, והוא נוח לאחסון. החומר הוא חסר טעם ונוח יותר לשימוש. שימוש סביר של כל סנטימטר של שטח, שמירת מקום עיצוב, להגדיל את הנאה חזותית של המשפחה. חלולים קצה עיצוב : להפוך את כל לוח יותר תלת ממדים ויפה.טבעת עיצוב : ייחודי טבעת עיצוב, להדגיש את טעם, להעביר יותר עבודה.נוח אחסון שיטה : נשלף, אינו תופס מקום, והוא נוח לאחסון.החומר הוא חסר טעם ונוח יותר לשימוש.שימוש סביר של כל סנטימטר של שטח, שמירת מקום עיצוב, להגדיל את הנאה חזותית של המשפחה.מפרט : משקל נטו : 177 גרם גודל : 22 * 22 * 31 (סנטימטר) צבע : שחור, לבןחומר : פלסטיקחבילה כללה : 1 * פירות צלחתתזכורת מיוחדת : 1. כל המוצרים הם בעין. בשל צגים שונים, ציוד מצלמה שונה, תאורה שונה, וכו'., עלולה להתרחש סטייה כרומטית. אם אתה רגיש מדי צבעים, בבקשה לקנות בזהירות. את מוצר גודל נמדד באופן ידני, וגודל שגיאה הוא בלתי נמנע. אם אתה מודאג במיוחד, אנא ידית זה בזהירות.בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר סטיית מדידה של 0-3 סנטימטר.

תכונות מוצר

Net weight:
177g
Size:
22 * 22 * 31 (cm)
Color:
black, white
material:
plastic
Package Included:
1 * Fruit plate:
special reminder:
1. All products are in kind. Due to different monitors, different camera equipment, different lighting, etc., chromatic aberration may occur. If you are too sensitive to colors, please buy with caution.:
2. The product size is manually measured, and size error is inevitable. If you are particularly worried, please handle it carefully.:
Due to manual measurement, please allow a measurement deviation of 0-3cm. :

מוצרים קשורים