• טרי
FVRTFT מדף תבלינים ללא מקדח מדפי מטבח דבק עצמי מתלה כלי מטבח קיר שחור קיר רכוב חלל אלומיניום למרפסת אמבטיה, B50 סמ

FVRTFT מדף תבלינים ללא מקדח מדפי מטבח דבק עצמי מתלה כלי מטבח קיר שחור קיר רכוב חלל אלומיניום למרפסת אמבטיה, B50 סמ

ILS 3.00
סחורה
בחנות

עמיד וקל לניקוי-תוצרת אלומיניום בחלל, הוא יכול לעמוד בשריטות יומיומיות, קורוזיה ושינוי צבע, המתאים לסביבות רטובות, בהירות וחלקות, ללא נקודות חדות ולא יפגע בידיים שלך בעת הניקוי שתי שיטות התקנה-1. ניתן להתקין את וו הקיר עם הדבק הכלול מבלי לדאוג לפגיעה בקיר. (הערה-אנא השתמש בו לאחר 72 שעות לאחר ההתקנה!) 2. ניתן להתקין ולהדק את קיר מתלה התבלינים התלוי ולהדק אותו באופן גמיש עם ברגים. שטח גדול-מדף קומפקטי שעדיין מספק אחסון רב. זה מיועד לבתים מודרניים ומלונות מודרניים לתלות ולארגן את התבלינים, התבלינים שלך ועל פריטי בית רבים אחרים באופן מסודר. קל לניקוי-מתלה המקלחת מושלם לסדר את חדר האמבטיה, אך גם לסדר את המטבח או לקשט את הסלון או המשרד. מעקה אנטי-נפילה מוגבה כדי למנוע נפילה של חפצים. תעשייתי ומודרני-מטבחים שלנו ומתלי תבלינים מרשים בעיצוב תעשייתי מודרני. עם מדפי קיר תוכלו לארגן את המטבח, הסלון, האמבטיה, המסדרון או המשרד בצורה מסוגננת, מכיוון שמדפי הקיר שלנו הופכים את הכל למושלם ומסוגנן!. חיסכון בחלל ומדף קומפקטי ורסטיילאה שעדיין מספק שטח אחסון בשפע. הוא מיועד לבתים מודרניים ולמלונות מודרניים לתלייה ולארגן בקבוקי התבלינים, המחבתות, הסירים, כלי הבישול וכלי הכלים האחרים לפי הסדר. מפרט : חומר-חלל אלומיניום קולור Black Size A 4.6x14x30/40/50/60 ס"מ; גודל B10x14x30/40/50/60cminstaltation סוג-שיטות התקנה של Mount2 Mount2-לא אגרוף (ללא דבק ציפורניים), אגרוף (ברגים) תוכן חבילה-1 תבלינים תבלינים עיצוב : 1. מתלה התבלין מיועד לתלייה על הקיר או בארון, אינו תופס מקום במטבח ושומר על בקבוקי התבלינים שלך. עיצוב המעקה המוגבה מאומץ להעלאת המעקה כדי למנוע נפילה מקרית של בקבוקים ופחים ולהבטיח את בטיחות השימוש היומיומי. עיצוב מתלה מגבות ומגבות, קיבולת נושאת עומס חזק . ניתן להתאים את המרווח העליון והתחתון של מתלה התיבול כדי לענות על צרכים שונים. זה מושלם לתבלינים, בקבוקי תבלינים, פחיות, משקאות, חטיפים ועוד 5. מתלה התבלינים משמש גם כמתלה מקלחת, כלי אחסון ביתי מעולה. צנצנות אחסון, תבלינים או פריטים אחרים בתמונה אינם כלולים . הממדים נקבעים באופן ידני, ולכן יתכן שיש הבדל של 1-3 ס"מ . אל תניחו את מתלה התבלין על קירות צבועים, טפטים, קירות אבן גיר או משטחים חלקים או לא אחידים אחרים.

תכונות מוצר

Material--Space Aluminum:
Colour--Black:
Size A--4.6x14x30/40/50/60cm; Size B--10x14x30/40/50/60cm:
Installation Type--Wall Mount:
2 installation methods--no punching (no nail glue), punching (screws):
Package Contents--1 spice rack:
Quality Design:
1. The spice rack is for hanging on the wall or in the closet, does not take up space in the kitchen and keeps your spice bottles organized.:
2. The raised railing design is adopted to raise the railing to prevent accidental falling of bottles and cans and ensure the safety of daily use.:
3. Hook and towel rack design, strong load-bearing capacity.:
4. The upper and lower spacing of the seasoning rack can be adjusted to meet different needs. It is perfect for spices, spice bottles, cans, beverages, snacks and more:
5. The spice rack also doubles as a shower rack, an excellent home storage tool.:
Notice:
1. Included only. Storage jars, spices or other items in the photo are not included.:
2. Dimensions are determined manually, so there may be a difference of 1-3 cm.:
3. Do not place the spice rack on painted walls, wallpaper, limestone walls or other smooth or uneven surfaces. :

מוצרים קשורים