• טרי
12 אסדת כריית מסגרת אוויר פתוחה מארז אלומיניום עם 10 מאווררים לאתז זק / ביטקוין

12 אסדת כריית מסגרת אוויר פתוחה מארז אלומיניום עם 10 מאווררים לאתז זק / ביטקוין

ILS 3.33
סחורה
בחנות

הערה : אם יש חסר חלקי בחבילה שלנו, אתה יכול לפנות אלינו כדי הנפקה חוזרת את חסר חלקי בשבילך מקרה כריית המסגרת הפתוח. 12 מקרה כרייה+10 יחידות אוהדים.*את מאוורר וכרייה מקרה צבע נשלח באופן אקראי. באיכות גבוהה אלומיניום סגסוגת חומר. חזק, עמיד וזמין עבור חזר בנוסף. הגנה מלאה על המכשיר האלקטרוני והמכשיר האלקטרוני שלך. עיצוב מקצועי עבור כורה, האצת הסעת האוויר, שיפור הקירור והארכת חיי השירות של כרטיסים גרפיים. מרווח נדיב בין הג ' י-פי-אס, מה שהופך אותם לקרירים ושקטים. תמיכה בלוח האם, אחסון כפול של ספק כוח, כונן קשיח, ערכת הרכבה של ספק כוח. ניתן לערום אותו עם סוגרי מאוורר. קל להזזה ושמור מספיק מקום לשיפוץ ציוד. 12 מארז אלומיניום של אסדת כרייה + 10 מאווררים מסגרת אוויר פתוחה לאת זק / ביטקויןחבילה כללה : 1 על 12 מארז מסגרת כרייה 10 על אוהדים1 סט אביזרי התקנה(לא כולל מעבד, מעבד, ספק כוח, לוחות אם, כבלים.) מפרט : שם מוצר : כריית מסגרתחומר : אלומינוםצבע : רסיס/שחורתכונות * חדש לגמרי ואיכות גבוהה.1) בניית אלומיניום מוצקה, עמיד ופרקטי.2) ניתן להרכיב שתי קבוצות או יותר של מסגרת אלומיניום 3)מרווח נדיב בין הג ' י-פי-אס, מה שהופך אותם לקרירים ושקטים.4) תמיכה באירוח ספק כוח יחיד או כפול,כונן קשיח, ערכת הרכבה של ספק כוח.5) אידיאלי להחזקת 12 ג ' י. יו ותמיכה ב-10 מאווררים או לוח אם אטקס / מטקס, ספק כוח כפול.6) כל עמדות ההרכבה מתאימות לחורי מיקום ספציפיים וקלות להתקנה.קניינים בינלאומיים-שים לב : . מסי יבוא, מסים והיטלים אינם כלולים במחיר הפריט או דמי משלוח. חיובים אלה הם באחריותו של הקונה. אנא בדוק עם משרדו של המדינה שלך מכס כדי לקבוע מה עלויות נוספות אלה יהיו לפני הצעת מחיר.

תכונות מוצר

Product Name:
Mining frame
Material:
Alluminum
Color:
Sliver/Black
Features::
Brand New and high quality.:
1)Solid aluminium construction, durable and practical.:
2)Two or more sets of aluminum frame can be superimposed:
3)Generous space between the GPUs, making them cool and quiet.:
4)Support Single or Dual PSU hosting,harddrive, PSU mounting Kit.:
5)Ideal for hold 12 GPU and support 10 fans or ATX/MATX Motherboard, Dual PSU.:
6)All mounting positions correspond to specific positioning holes and are easy to install.:
International Buyers-Please Note:
a.Import duties, taxes and charges are not included in the item price or shipping charges. These charges are the buyer's responsibility.:
b.Please check with your country's customs office to determine what these additional costs will be prior to biddingying. :

מוצרים קשורים