• טרי
Sxyltnx נייד נייד נייד מתקפל סוגר סוגר אלומיניום סגסוגת שולחן שולחן מחזיק שולחן מחברת קירור מתלה לעמדת מחברת

Sxyltnx נייד נייד נייד מתקפל סוגר סוגר אלומיניום סגסוגת שולחן שולחן מחזיק שולחן מחברת קירור מתלה לעמדת מחברת

ILS 162.78
סחורה
בחנות

דוכן המחשב הנייד יכול להביא את המחשב הנייד לרמת ראייה מושלמת, ומאפשר לך לתקן את היציבה שלך ולהפחית את עייפות הצוואר, כאבי גב ומתח עיניים מתאים מאוד לעבודות ביתיות, משרדיות וחיצוניות. חומר סגסוגת אלומיניום, קל לספוג חום ולפיזור חום. אתה יכול לתקן את המחשב הנייד שלך במקום ומגן על המכשיר שלך מפני שריטות ולהחליק במידה רבה. קל לשאת לכל מקום ומתאים מאוד לאנשים שנוסעים לעתים קרובות. דוכן המחשב הנייד יכול להביא את המחשב הנייד לרמת ראייה מושלמת, ומאפשר לך לתקן את היציבה שלך ולהפחית את עייפות הצוואר, כאבי גב ומתח עיניים. מתאים מאוד לעבודות ביתיות, משרדיות וחיצוניות. חומר סגסוגת אלומיניום, קל לספוג חום ולפיזור חום. אתה יכול לתקן את המחשב הנייד שלך במקום ומגן על המכשיר שלך מפני שריטות ולהחליק במידה רבה. קל לשאת לכל מקום ומתאים מאוד לאנשים שנוסעים לעתים קרובות. דוכן המחשב הנייד יכול להביא את המחשב הנייד לרמת ראייה מושלמת, ומאפשר לך לתקן את תנוחתך ולהפחית את עייפות הצוואר, כאבי גב ומתח עיניים. מתאים מאוד לעבודה, משרדים וחוץ. אתה יכול לתקן את המחשב הנייד שלך במקום ומגן על המכשיר שלך מפני שריטות ולהחליק במידה רבה יותר גודל : 252 x 190 x 105 מ"מ/9.13 "משקל נטו : 175 GGROSS משקל : 175 GAPPLICATIO 24 שעות ותן לך תשובה מספקת. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה מספקת.

תכונות מוצר

Material:
Aluminum Alloy + Silicon
Color:
Silver
Product Size:
252 X 190 X 105mm/9.92 X 7.48 X 4.13
Net Weight:
175g
Gross Weight:
175g
Application:
Notebook, Tablet, Book
Package Included:
1* Computer stand:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer. :

מוצרים קשורים