• טרי
222 פרו קורא כרטיסים, אחסון כרטיס קורא עבור שוויצרי אתחול דיסק מיני קסנו שבב, תואם עבור משחק קוביה, קל לשימוש

222 פרו קורא כרטיסים, אחסון כרטיס קורא עבור שוויצרי אתחול דיסק מיני קסנו שבב, תואם עבור משחק קוביה, קל לשימוש

ILS 10.37
סחורה
בחנות

קל לשימוש : מתאם זה עוקף את המגבלות של מתאם כרטיס הזיכרון של גיימקוב ומאפשר שימוש בכרטיסי זיכרון הגדולים מ-2 ג ' יגה-בייט רכוב מתחת קונסולת מאחורי כיסוי עם יציאה טורית 2 (אחסון כרטיס לא כלול). ביצועים מעולים : השבב הוא ישיר לקרוא, מגיב ומציע ביצועי משחקים מצוינים. אסד2ספ2 מאפשר לך להוריד גיבויים ויישומים מכרטיס אחסון מיקרו ולשמור על יציאת כרטיס הזיכרון הקדמי בחינם. הורד משחקים : התקליטור יכול להוריד למשחקי גיימקוב מכרטיס אחסון, כרטיס אחסון מיקרו ותוכנות ביתיות אחרות. עבור קסנוגק הוא שבב הנהג עבור גיימקוב. התקנה פשוטה : הוא מותקן ישירות על לוח ההיגיון של הכונן האופטי ומזריק מילת תיקון לכונן בזמן ריצה, זה יכול לבצע פקודות באגים ולקרוא מדיה. תוכנן במיוחד : אתה יכול להשיק כל מיובא משחקים, גיבויים של משחקים, וגם מקורי וגיבוי עותקים של רב דיסק משחקים. מתאים לשימוש מקצועי. מפרט : סוג פריט : אחסון כרטיס קורא חומר : מחשב 2 2 פרו מתאם : 1. את מתאם נבדק עם מיקרו אחסון כרטיס ועבור שוויצרי כרטיס כדי להבטיח שהכל בסדר. עבור כרטיס אחסון מיקרו של ביטפונקס למתאם סדרתי 2 הוא המתאם האיכותי ביותר 2 ספ2 הזמין. ללוח המולחם במפעל ציפוי זהב אניג עמיד הניתן להעברה. הנתונים מהירים ואמינים. פרו תומך בכרטיסי זיכרון עד 512 ג ' יגה-בייט תקליטור חדש שנשרף מראש עבור תקליטור אתחול שוויצרי תקליטור חדש שנשרף מראש עבור קבצי אתחול שוויצריים, אנו מציעים שלושה סוגים של תקליטור, אנא בחר את התקליטור בהתאם לגרסת המארח שלך שבבי אינו. עבור קסנוגק הוא שבב הנהג עבור גיימקוב. הוא מתקין ישירות על לוח ההיגיון של הכונן האופטי ומזריק מילת תיקון לכונן בזמן ריצה. זה מאפשר לבצע את פקודות הקריאה והדיבוג של המדיה של הדי-וי-די +/ - ר/רו. אתה יכול להפעיל את כל המשחקים המיובאים, גיבויי משחק וגם עותקים מקוריים וגיבוי של משחקי דיסק רב (באמצעות הגרסה שאנו מוכרים). תואם עם כל האזורים וכל גרסאות רשימת חבילה : 1 איקס אסד2ספ2 פרו מתאם 1 איקס אסד2ספ2 פרו כרטיס קורא 1 איקס תקליטור אתחול דיסק 1 איקס עבור קסנו ג ' י סי שבב הערה : לפני שאתה קונה, לוודא שלך עבור גיימקוב קונסולת יש יציאה טורית 2 יציאת וכי אתה יכול להשיק שוויצרי. (ודא שמודצ ' יפ עבור קסנו מותקן במסוף שלך).

תכונות מוצר

Item Type:
 Storage Card Reader
Material:
PCBA
SD2SP2 PRO Adapter:
1. The adapter has been tested with micro Storage Card and for swiss card to ensure that everything is in order.:
2. for Bitfunx gamecube micro storage card to serial adapter 2 is the highest quality sd2sp2 adapter available. The factory soldered board has a durable enig gold coating that can be transferred.:
Data is fast and reliable.:
3. sd2sp2 pro supports memory cards up to 512GB:
New CD ROM Pre burned for Swiss boot CD:
New CD ROM Pre burned for Swiss boot files, we offer three types of CD ROM, please select the CD ROM according to your host version:
ENO chips.:
For xenogc is the driver chip for gamecube. It installs directly onto the optical drive logic board and injects patch word into the drive at runtime. This allows the dvd +/-r/rw media read and debug commands to be executed. You can launch all imported games, game backups and also original and backup copies of multi disc games (using the version we sell).:
Direct boot from dvd +-rw media:
Compatible with all regions and all versions:
Package List:
1 x SD2SP2 PRO Adapter:
1 x SD2SP2 PRO Card Reader :
1 x CD Boot Disk  :
1 x For xeno gc Chip :
Note:
Before you buy, make sure your for GameCube console has a serial port 2 port and that you can launch Swiss. (Make sure the for XENO Modchip is installed in your console) :

מוצרים קשורים