• טרי
פרח 2 אריזות זרי ירקות 6.56 רגל אקליפטוס מלאכותי זר עם עלי ערבה דמוי כסף דולר דולר להשאיר גפנים לחתונה של שולחן קשת מרכזי מפלגה.

פרח 2 אריזות זרי ירקות 6.56 רגל אקליפטוס מלאכותי זר עם עלי ערבה דמוי כסף דולר דולר להשאיר גפנים לחתונה של שולחן קשת מרכזי מפלגה.

ILS 17.99
סחורה
בחנות

Sointent and Realistic Seewing-העלים של זרי ירק פרחיים עשויים מבד משי איכותי, עם ורידים צלולים ומראה ריאליסטי בענף הפלסטיק חוטי ברזל מובנים, יציבים ועמידים. זה יכול להיות כפוף לכל צורה שאתה רוצה. עלי האקליפטוס ועלי הערבה שזורים זה בזה, ומעשירים את תחושת התלת מימד ושכבות. לזרנים שלנו מראה טבעי ואפקט תואם מדהים. אריזת גודל ואריזה-אחת כוללת 2 זרי עלים מזויפים. אורך כל זר הוא בערך 200 ס"מ/6. האורך הכולל של זרי האקליפטוס של 2 חבילות הוא בערך 13. לא תחזוקה וזרי אקליפטוס של פרחי פרחים מתמשכים לא נאלצים למים וללא עלים מתים. עמיד למים ועמיד. קל לניקוי ולהסיר את האבק. אתה לא צריך לבזבז זמן רב על האקליפטוס האלה לעזוב את הזרים. בחירת גפן מזויפת פרחית יכולה בקלות להביא את נשימת הטבע לחייכם. בחירה מושלמת עבור מישהו שאין לו זמן לטפל בצמחים. Great לכל עיצוב-ארבע עונות בשנה, בין אם בתוך הבית או בחוץ, זרים מלאכותיים הם אידיאליים ליצירת חיוניות ותקווה. אקליפטוס מלאכותי לעזוב את גרלנד יכול להתאים באופן מושלם לכל אירוע. אתה יכול לסובב את גפני החופשה לזר ולתלות אותו על הדלת. מושלם עבור אדני חלונות, נדנדות, גדרות, קשת, שלטים, שולחנות, תפאורה, מעטפת, זר, מקלחת לתינוק, מקום אש, מסיבות חג, תפאורה לחתונה. ♔100% שביעות רצון ערבות-זרי אוקליפטוס עשויים להגיע שטוחים בגלל סחיטה על הובלה למרחקים ארוכים. מומלץ שתוכלו לתלות אותם לפני השימוש מכיוון שהם ארוזים כולם עטופים במעגל. אחרי שתלויים זמן מה, הם יהיו תלת מימדיים ורכים יותר. אנו מספקים אחריות של 60 יום ושירות לקוחות ידידותי, אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש בעיה. לצמח המזויף של פרחיות אין כמעט ריח, אך לאנשים שונים יש רגישות שונה לריח. בנוסף, הוא אטום במהלך תחבורה ארוכת טווח. לאחר קבלת הזר, מומלץ שתוכל למקם אותו בסביבה מאווררת למשך 1-2 יום. לאחר פתיחת החבילה, אנא קח 3-5 דקות כדי להתאים עלי אקליפטוס וגבעולים כדי שייראה טבעי יותר. הימנעות משמש לטווח הארוך משפיעה טוב יותר על שמירה על צבע זרי האקליפטוס המזויפים. ו בין אם בתוך הבית או בחוץ, צמחים מלאכותיים הם אידיאליים ליצירת חיוניות ולתקווה כל השנה. מה שקשט זה לא רק החיים שלך, אלא גם מצב הרוח שלך.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים