• טרי
plplaaoo רטרו טלפון בצורת לב, קופסת מוסיקה מודל, קופסת מוסיקה של דגם טלפון וינטג

plplaaoo רטרו טלפון בצורת לב, קופסת מוסיקה מודל, קופסת מוסיקה של דגם טלפון וינטג

ILS 1.67
סחורה
בחנות

♥ 【חומר באיכות גבוהה】 : טלפון זה בצורת לב רטרו עשוי מחומר פלסטי באיכות גבוהה, לא קל לשבור ועמיד לשימוש בזמן ♥ 【סגנון קלאסי】 : עבודות משובחות וצורת לב, סגנון טלפון קלאסי, מראה אלגנטי, מושלם כקישוט לבית. ♥ 【קופסת מוסיקה רטרו】 : טלפון זה בצורת רטרו בצורת רטרו מביא את הדוגמנות הטלפונית הקלאסית והרטרו, מאוד מעודנת ומעוצבת היטב. ♥ 【כמתנה מושלמת】 : הטלפון הזה בצורת רטרו לב מתאים לשימוש כמתנת חתונה, מתנת יום הולדת, מתנת חג המולד או מתנה ליום האהבה. ♥ 【קופסה רב -פונקציונלית】 : טלפון זה בצורת רטרו לב הוא קישוט קישוט נהדר לחדר שינה, סלון, תצוגת ריהוט ביתי ואביזרי צילום. ♥ 【חומר באיכות גבוהה】 : טלפון זה בצורת לב רטרו עשוי מחומר פלסטי באיכות גבוהה, לא קל לשבור ועמיד לשימוש בזמן. ♥ 【סגנון קלאסי】 : עבודות משובחות וצורת לב, סגנון טלפון קלאסי, מראה אלגנטי, מושלם כקישוט לבית. ♥ 【קופסת מוסיקה רטרו】 : טלפון זה בצורת רטרו בצורת רטרו מביא את הדוגמנות הטלפונית הקלאסית והרטרו, מאוד מעודנת ומעוצבת היטב. ♥ 【כמתנה מושלמת】 : הטלפון הזה בצורת רטרו לב מתאים לשימוש כמתנת חתונה, מתנת יום הולדת, מתנת חג המולד או מתנה ליום האהבה. ♥ 【קופסה רב -פונקציונלית】 : טלפון זה בצורת רטרו לב הוא קישוט קישוט נהדר לחדר שינה, סלון, תצוגת ריהוט ביתי ואביזרי צילום. טלפון זה בצורת לב רטרו הוא קישוט קישוט נהדר לחדר שינה, סלון, תצוגת ריהוט ביתי ואביזרי צילום ציפורניים : מצב : 100% חדש לגמרי סוג : מוסיקה קופסא : פלסטיק צבע : גודל התוצר השחור : בערך. 18 x 17 x 18 ס"מ / 7.1 או משקל : בערך. 566 G / 20 Ozhow לשימוש : כשאתה מפנה את המספר המחויב, הכנס את מסגרת הטלפון לחור שמעל למספר הדיגיטלי וחבר את קו הטלפון למיקרופון, ואז המוזיקה אליס תצלצל. ו אנא אפשר שגיאה של 0-2 ס"מ עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך . המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט.

תכונות מוצר

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Music Box
Material:
Plastic
Color:
Black
Product Size:
Approx. 18 x 17 x 18 cm / 7.1 x 6.7 x 7.1 in
Weight:
Approx. 566g / 20 oz
How to Use:
When you turn the dialed number, insert the phone frame into the hole above the digital number and connect the phone line to the microphone, then the music Alice will ring.:
Package List:
1 x Music Box:
Note:
1. Please allow 0-2 cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard. :

מוצרים קשורים