• טרי
שורש כף היד מוטות תרגילי זרועות מתאמרים על סרגל התנגדות לשורש כף היד, חוזק מותאם לזרוע אלסטית אימון תרגיל ידיים לאחיזת

שורש כף היד מוטות תרגילי זרועות מתאמרים על סרגל התנגדות לשורש כף היד, חוזק מותאם לזרוע אלסטית אימון תרגיל ידיים לאחיזת

ILS 1.67
סחורה
בחנות

סרגל התנגדות לשורש כף היד, חוזק מותאם אלסטי-זרוע תרגיל תרגיל אחיזת יד ברק עמידות בר-בר-פס גומי אלסטי : עם גמישות טובה, נוחות לאימונים הדרגתיים, יכולה להתאים את הכוח כך שיתאים לעצמך ופס גומי מתמשך, לא ייפרד בקלות. אחיזת תרגילי שורש כף היד אחיזה נוחה : אזור הידית משמש חומר קצף, שהוא רך, ידידותי לעור, נוח ולא יגרד או יפגע בעור היד. כמו כן, גמיש למתן אחיזה קלה במהלך התרגילים. אימון תרגילי שורש כף היד אימונים בידיים של התנגדות ידנית : מתאמנים את שרירי שורש כף היד והזרוע, לאימוני כוח כף היד וזרוע, ולתרגילי פרק שורש כף היד. חוזק המותאם להתנגדות על ידי שורש כף היד : ניתן לכוונן על ידי מספר גומייה התלויה על וו, ניתן להתאים אותו כרצונו, פעולה פשוטה ונוחה, כדי לענות על צרכיהם של אנשים שונים להתעמל. תרגילי זרוע בוררים אנשים מתאימים לאחיזת יד : אנשים עם פגיעה בפרק כף היד, בעיות בתפקוד ידיים, זקוקים לאימוני שיקום, מתאימים לתרגיל כושר בגיל העמידה והקשישים. סרגל התנגדות לשורש כף היד, חוזק מותאם אלסטי-זרוע תרגיל תרגיל אחיזת יד ברק עמידות בר-בר-פס גומי אלסטי : עם גמישות טובה, נוחות לאימונים הדרגתיים, יכולה להתאים את הכוח כך שיתאים לעצמך. ופס גומי מתמשך, לא ייפרד בקלות. אחיזת תרגילי שורש כף היד אחיזה נוחה : אזור הידית משמש חומר קצף, שהוא רך, ידידותי לעור, נוח ולא יגרד או יפגע בעור היד. כמו כן, גמיש למתן אחיזה קלה במהלך התרגילים. אימון תרגילי שורש כף היד אימונים בידיים של התנגדות ידנית : מתאמנים את שרירי שורש כף היד והזרוע, לאימוני כוח כף היד וזרוע, ולתרגילי פרק שורש כף היד. חוזק המותאם להתנגדות על ידי שורש כף היד : ניתן לכוונן על ידי מספר גומייה התלויה על וו, ניתן להתאים אותו כרצונו, פעולה פשוטה ונוחה, כדי לענות על צרכיהם של אנשים שונים להתעמל. תרגילי זרוע בוררים אנשים מתאימים לאחיזת יד : אנשים עם פגיעה בפרק כף היד, בעיות בתפקוד ידיים, זקוקים לאימוני שיקום, מתאימים לתרגיל כושר בגיל העמידה והקשישים. רצועת גומי אלסטית : עם גמישות טובה, נוחות לאימונים הדרגתיים, יכולה להתאים את הכוח שיתאים לעצמך. ופס גומי מתמשך, לא ייפרד בקלות . חוזק מותאם : ניתן לכוונן על ידי מספר גומייה התלויה על וו, ניתן להתאים את זה לרצון, פעולה פשוטה ונוחה, כדי לענות על צרכיהם של אנשים שונים להתעמלות . אימוני ידיים : מתאמנים את שרירי שורש כף היד והזרוע, לאימוני כוח שורש כף היד וזרוע, ולגינוי שורש כף היד ותרגילי סמינה 4.

תכונות מוצר

Item Type:
Wrist Resistance Bar
Material:
ABS Plastics
Suitable for People:
Wrist injury, people with hand function problems, rehabilitation training, middle aged and elderly fitness exercise. (For adults and children over 7 years old)
Strength of the Product:
The strength can be adjusted. Training requires a certain sports basis of wrist strength, use in late period of rehabilitation.
Product Size:
(Approx.) 26 x 10cm / 10.2 x 3.9in (manual measurement with 1 to 2cm error)
Package List:
1 x Wrist Exerciser Bars :
1 x Manual :
1 x Rubber Band:

מוצרים קשורים