• טרי
Cencanon 3 ליטר סוללה מרסס תרמיל מרסס משאבת גינה חשמלית מרסס עם סוללת זמן ארוך זמן וריסוס שרביט טלסקופ וחרירים מרובים לניקוי.

Cencanon 3 ליטר סוללה מרסס תרמיל מרסס משאבת גינה חשמלית מרסס עם סוללת זמן ארוך זמן וריסוס שרביט טלסקופ וחרירים מרובים לניקוי.

ILS 68.70
סחורה
בחנות

יעילות גבוהה : מרסס זה חוסך זמן עבודה ומשיג 3 עד 4 יעילות יותר מאשר מרסס ידני ניתן להפעיל מרסס זה ברציפות עד 3 שעות ולרסס 400 ליטר -500 ליטר נוזל. ההפתעה היא שהיא צורכת רק 0.3 קוט"ש חשמל ויכולה להשיג תוצאת אטומיזציה מצוינת. ארגונומיה משופרת : מצוידת ברצועת כתף ארגונומית ונוחה. מתג הניתן לנעילה מאפשר למשתמש לשמור על הידית במצב מדוכא כאשר המתג נעול, ולבטל את עייפות היד שלך. מרסס התרמיל שלנו קל להרכבה ולשאת, וניתן להשתמש בו כמעט לכל עבודה. אידיאלי לאנשי מקצוע וגם למשתמשים ביתיים מבוגרים שיש להם שטחים או גינה משלהם. רשת סינון אפקטיבית : רשת סינון מובנית מבודדת חלקיקים לא רצויים גדולים ומגנה על הרכיבים הפנימיים של המרסס מפני נזק. מאפיינים : שימוש בפלסטיקה הנדסית עמידה במזג אוויר ומים מיוחדים בגומי שנבנו בזהירות, הפרדה חשמלית, ביצועי איטום טובים, קליפה עצמית חזקה, ביצועים יציבים, אילם, צריכת אנרגיה נמוכה, חיי שירות ארוכים וכן הלאה. אבטחת איכות : החלק התחתון המעובה של המרסס משפר משמעותית את עמידותו ואת היציבות שלו; אנו מבטיחים לתקן כל בעיה ולענות על כל שאלה מהר ככל שאפשר. יעילות גבוהה : מרסס זה חוסך זמן עבודה ומשיג 3 עד 4 יעילות יותר מאשר מרסס ידני. ניתן להפעיל מרסס זה ברציפות עד 3 שעות ולרסס 400 ליטר -500 ליטר נוזל. ההפתעה היא שהיא צורכת רק 0.3 קוט"ש חשמל ויכולה להשיג תוצאת אטומיזציה מצוינת. ארגונומיה משופרת : מצוידת ברצועת כתף ארגונומית ונוחה. מתג הניתן לנעילה מאפשר למשתמש לשמור על הידית במצב מדוכא כאשר המתג נעול, ולבטל את עייפות היד שלך. מרסס התרמיל שלנו קל להרכבה ולשאת, וניתן להשתמש בו כמעט לכל עבודה. אידיאלי לאנשי מקצוע וגם למשתמשים ביתיים מבוגרים שיש להם שטחים או גינה משלהם. רשת סינון אפקטיבית : רשת סינון מובנית מבודדת חלקיקים לא רצויים גדולים ומגנה על הרכיבים הפנימיים של המרסס מפני נזק. מאפיינים : שימוש בפלסטיקה הנדסית עמידה במזג אוויר ומים מיוחדים בגומי שנבנו בזהירות, הפרדה חשמלית, ביצועי איטום טובים, קליפה עצמית חזקה, ביצועים יציבים, אילם, צריכת אנרגיה נמוכה, חיי שירות ארוכים וכן הלאה. אבטחת איכות : החלק התחתון המעובה של המרסס משפר משמעותית את עמידותו ואת היציבות שלו; אנו מבטיחים לתקן כל בעיה ולענות על כל שאלה מהר ככל שאפשר.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים