• טרי
מכלולי אורות פינוי גג מונית לד לבן, סמן גג עדשות עשן מנורות ריצה תואמות לטנדרים פורד פורמולה 150 ו250 דודג 'ראם ניסן ג' י.

מכלולי אורות פינוי גג מונית לד לבן, סמן גג עדשות עשן מנורות ריצה תואמות לטנדרים פורד פורמולה 150 ו250 דודג 'ראם ניסן ג' י.

ILS 22.70
סחורה
בחנות

מצולע ייחודי ועיצוב מחוספס - החלפת אורות סמן גג של משאיות אקספריט עבור רוב מנורות גג המונית של משאיות או תוספת חדשה ורעננה לקישוט הגג שבבי לד לבנים בעוצמה גבוהה-בנויים עם 24 חלקים / כל מנורה שבבי לד לבנים סופר בהירים בפנים, נראות מוגברת ואבטחת נהיגה משופרת. עם מעושן עדשה עבור אנטי מסנוור. לשפר את הנראות-לשפר את ביצועי בטיחות בעת נהיגה בלילה. זה נהדר בימים מעורפלים, או אפילו במהלך שלוחה גשם או שלג,. עמיד למים - נועד לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים יכול לשרוד אינטנסיבי מתמשך כבד גשם ורוח אפילו. התקנה קלה - קידוח עשוי לדרוש, רך רפידות כולל, להגן על הרכבה משטח כדי למנוע מים/לחות חדירה. מתאים להרכבה על גגות רכבי השטח של רוב הטנדרים עם משטח שטוח. התאמה אוניברסלית-תאימות לכל גג הרכבים עם מקור כוח של 12 וולט. פונקציות כמו מונית אורות, עמילות אור, צד / למעלה סמן מנורה, עבור קרוואן אורות, וכו'. תואם לכל כלי הרכב, המשאיות, כגון דודג 'ראם; 510/520/530; סילברדו; טקומה; ניסאן; ג' י. סי; טונדרה, עגלת גולף, גרירה, רכב שטח, מחרשת שלג, קרוואנים.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים