• טרי
Quul 10l מיני שולחן עבודה חשמלי מגרסה חשמלית קובץ חיתוך חשמלי מגרסה משרד בית 220 וולט מגרסת נייר

Quul 10l מיני שולחן עבודה חשמלי מגרסה חשמלית קובץ חיתוך חשמלי מגרסה משרד בית 220 וולט מגרסת נייר

ILS 1.33
סחורה
בחנות

נשבר לאחר סודיות גרגירית מגרסות טובות 。 אל תספק יותר מדי מקום בשולחן העבודה אינו משפיע על המשרד הרגיל שלך。. זמן עבודה רציף, תכנון של התאמת יתר על עומס יתר הגנה על אור צליל אור צליל 50 d B, אינו משפיע על המשרד。. תכנון של מתג פעולה בטוח, היה סמוך ובטוח כי שימוש בטוח。. צבע יפה ויפה, יכול לתת לך סביבת משרדים רגועה ומאושרת 。. שבור לאחר סודיות גרגירית מגרסות טובות לא תופס יותר מדי מקום על שולחן העבודה אינו משפיע על משרד העבודה הרגיל שלך זמן עבודה, העיצוב של הגנת העומס יתר על עומס יתר אור צליל אור 50 d B, אינו משפיע על המשרד מתג מבצע בטוח, סמוך ובטוח כי שימוש בטוח – צבע יפהפה ויפה, יכול להעניק לך סביבת משרד רגועה ומאושרת 。pedificification : name : נייר שרדדרוולטאז ' : 220 וולט קיבולת תוף : 10lshrodding רוחב : בערך 7 מ"מ גודל : 31*29*18.5 ס"מ משקל משקל : 1.7 ק"ג פיקאז 'כולל : פיסת נייר מגרסת נייר : מכיוון שאסור לשלוח את הסוללה, אנא הכן את הסוללה בעצמך בעת השימוש במוצר. המוצר ישודרג ללא הרף, המראה והצבע עשויים להשתנות, אנא אל תעשה זאת אל תעשה לא בראש. ולקח בחשבון לפני שמבצע את ההזמנה אם יש לך בקשה לצבע או למראה. דו לבעיות של אפקטים של תאורה וזוויות צילום, יהיו סובלנות מסוימת במוצר, אנא הבינו. אנא אפשר שגיאת 0-1 ס"מ בגלל המדריך מדידה. באופן רציף 60 דקות, מחממים את הנייר במשך זמן רב .2800 חתיכות נשברים תוך 60 דקות, ואנחנו נשברים עוד יותר באותו זמן.

תכונות מוצר

Name:
paper shredder
Voltage:
220V
Paper drum capacity:
10L
Shredding width:
about 7mm
Product size:
31*29*18.5cm
Weight:
1.7kg
Package Includes:
1 Piece of Paper Shredder
note:
Because the battery isn't allowed to be sent out, please prepare the battery yourself while using the product.
The product will be upgraded constantly, the appearance and color may be changed, please don't mind. And take a consideration before place the order if you have request for color or appearance.:
Due to the problems of lighting effects and shooting angles, there will be certain tolerances in the product, please understand.:
Please allow 0-1cm error due to the manual measurment.:
Continuously 60 minutes, the heats up the paper for a long time.2800 pieces are broken in 60 minutes, and we break even more in the same time. :

מוצרים קשורים