• טרי
טייקיופ קשת לילה אור חיישן הוביל חכם אוטומטי מנורות לילה עבור בני בנות 2 חבילה לחבר

טייקיופ קשת לילה אור חיישן הוביל חכם אוטומטי מנורות לילה עבור בני בנות 2 חבילה לחבר

ILS 1.67
סחורה
בחנות

חומר : פלסטיק שרירי הבטן חבילה : כולל 2 יחידות הוביל אורות לילה; מימד : 4. יתרונות : נורית בהירות פנימית. זה נדלק בשעה בין הערביים ומכבה באופן אוטומטי עם שחר. זה נמשך למעלה מ-100,000 שעות. אתה לא מרגיש כל כך חם כאשר אתה מגע זה. הוראות : מוצר זה הוא לא צעצוע אז בבקשה בבקשה לשמור מהישג ידם של ילדים. לשימוש בטוח, אנא חבר רק את השקעים החשופים על הקיר, הציוד מאוורר ואל תיגע בכיסוי המיטה או בחפצים אחרים. אין להשתמש בכבלים מאריכים. אירועים : זה יכול לשמש בחדר שינה סלון מטבח או במקומות אחרים שבו נמוך אור הוא צורך. זה גם נייד עבור נסיעות. הוביל חיישן לילה אור הדרכהמפרט : 1.מתח כניסה : 110-127 וולט; 2.הנוכחי : 25מ'; מצב תאורה : זה הוביל חיישן לילה אור נדלק על ידי בהירות של אור.ההתנגדות הפוטוקונדוקטיבית בתוך אור הלילה מזהה את האור החיצוני.בעוד הנסיבות החיצוניות להיות חשוך, בקרת התנגדות פוטו כדי להפעיל את המעגל, ולאחר מכן את אור הלילה להתחיל תאורה.בעוד שהנסיבות החיצוניות מתבהרות לנקודה הקריטית של התנגדות פוטו-מוליכה, ניתוק המעגל באופן אוטומטי, ואז אור הלילה נכבה כדי לחסוך בחשמל.

תכונות מוצר

1.Input Voltage:
AC110-127V;
2.Output Voltage:
DC2.8V;
3.Current:
¡Ü25MA;
LIGHTING MODE:
This LED sensor night light lights up by the brightness of light.:
The photoconductive resistance inside the night light detect the external light.:
While the external circumstance be darkened, the photoconductive resistance control to turn on the circuit, then the night light start lighting.:
While the external circumstance brighten to the critical point of photoconductive resistance, the circuit cut-off automatically, then the night light turns off to save electricity. :

מוצרים קשורים