• טרי
גשש כושר, גשש פעילות שעון כושר עם צלם תמונות מרחוק, שיחות בלוטות', שעון חכם עמיד למים אייפ68 עם בקרת מוסיקה, מונה קלוריות,

גשש כושר, גשש פעילות שעון כושר עם צלם תמונות מרחוק, שיחות בלוטות', שעון חכם עמיד למים אייפ68 עם בקרת מוסיקה, מונה קלוריות,

ILS 40.80
סחורה
בחנות

136-אינץ מלא מסך : דור חדש של 1.36-אינץ בחדות גבוהה מלא מסך, גבוהה-פיקסל רזולוציית תצוגה מקצועי חד מסך תצוגת טכנולוגיה, כך כל מסך יכול להציג ברור וגמיש צר-קצה עיצוב, דחיית כבד גבולות, מביא לך יותר פתוח הנאה חזותית. חיוג : שעון זה יש מובנה חדש חוגות, כולל מגוון רחב של דינמי חוגות. בנוסף, יש 100 + אישית חוגות על חיוג שוק לבחירתך. לא מספיק? אז עשה זאת בעצמך את פני השעון הבלעדיים שלך מהתמונות שאתה אוהב מהטלפון הנייד שלך. רב-ספורט מצב : רב-ספורט מצב, הוא מבין כל מה שאתה רוצה לשחק. זה יכול צג חשוב נתונים כגון מרחק, מהירות, וקלוריות צריכת ברוב ספורט בזמן אמת, עוזר לך לפתוח מיומנויות שונות ולהציג טוב יותר ספורט ביצועים. איי-פי-68 עמיד למים ועמיד בפני אבק : טכנולוגיה עמוקה יצרה מבנה עמיד למים חזק, אין צורך להרים אותו בעת שטיפת ידיים או לפחד ממקלחות פתאומיות. אייפ68 עמיד למים ועמיד בפני אבק, השעון יכול לשמש גם כרגיל בעת שטיפת ידיים או בימים גשומים, ללא חשש מרוח וגשם, ללוות אותך הלאה. מוזיקת בלוטות' : השירה ללא הפרעה. כשאתה יוצא לריצה, אתה יכול לענוד את השעון שלך ולהקשיב לו בזמן שאתה רץ. כשתגיע הביתה, הפעל את הטלפון הנייד שלך, המוזיקה תהיה ללא הפרעה ותוכל להמשיך להאזין לשירים טובים. שעון חכם אולטרה קל זה הוא בחירה מצוינת עבורך לא להתעייף גם לאחר יום עבודה ולימודים.מפרט : צבע : שחור, זהב, כסףאנשים ישימים : נשים, גברים, יוניסקס, ציבורי, בני נוער, זוגות, אופנה, מבוגריםתואם מערכת : תואם באופן מלאגודל מסך : 1.36 אינציםממשק : יו אסב2.0מסךחומר : 280מהסוללה קיבולת : 280מהמצב פעולה : מגע + כפתורגודל מוצר : 45*11.5 ממרזולוציית מסך : 390*390רצועת ידחומר : פלדהסוג תקשורת : אין כרטיס הוכנס שיטת טעינה : מגנטי טעינה כבל עמיד למים כיתה : איי-פי-68 מיםפונקציה : חיוג לדחוף, סטופר, התאמת בהירות, רב-ספורט מצב, מידע, מרחוק מוסיקה, מרחוק תמונה, מזג אוויר, למצוא נייד טלפון (מחובר לטלפון נייד), שיחת בלוטות', השמעת מוסיקה בלוטות', סיסמא הגנה, מחשבון, פיצול מסך תצוגה, קיצור יישומונים, תחזית מזג אוויר, עוזר נשי, בישיבה תזכורת, וכו'.רשימת אריזה : שעון*1 מטען*1ידני*1שים לב : בשל ההשפעה של אור, הצבע של התמונה עשוי להיות שונה מהמוצר עצמו, אנא עיין במוצר בפועל.

תכונות מוצר

Color:
Black, Gold, Silver
Applicable people:
women, men, unisex, public, teenagers, couples, fashion, adults
Compatible system:
fully compatible
Screen size:
1.36 inches
Interface:
USB 2.0
Screen material:
TFT
Battery capacity:
280MAH
Operation mode:
touch + button
Product size:
45*11.5mm
Screen resolution:
390*390
Wristband Material:
Steel Band
Communication type:
no card inserted
Charging method:
Magnetic charging cable
Waterproof grade:
IP68 waterproof
Function:
dial push, stopwatch, brightness adjustment, multi-sport mode, information, remote music, remote photo, weather, find mobile phone (connected to mobile phone), Bluetooth call, Bluetooth music playback, password protection, calculator, split screen display, shortcut Widgets, weather forecast, female assistant, sedentary reminder, etc.
Packing list:
Watch*1:
Charger*1:
Manual*1:
Notice:
Due to the influence of light, the color of the picture may be different from the actual product, please refer to the actual product :

מוצרים קשורים