• טרי
סרט סאטן יוסו, 1 סנטימטר על 45 מטר סרט סאטן לקישוט חתונה סרט רק בשבילך לחבילת מתנה עשה זאת בעצמך עטיפת פרחים

סרט סאטן יוסו, 1 סנטימטר על 45 מטר סרט סאטן לקישוט חתונה סרט רק בשבילך לחבילת מתנה עשה זאת בעצמך עטיפת פרחים

ILS 6.15
סחורה
בחנות

סאטן מושלם עבור פרויקטי מלאכה-סרטים הם מאוד להתאמה ויכול לשמש כמעט בכל מלאכת פרויקט. השתמש בהם כדי להכין זרי סרט וצעצועים לתינוקות או לסובב או לקלוע כרטיס ולהוסיף אפקט מקסים; סקראפ-בוקרים יכולים להשתמש בסרט הדבק כדי לקשט כיסוי, למסגר תמונה או כסימנייה; סרטים נהדרים שיש ביד בחדר המלאכה שלך. היקף היישום - סרטים צבעוניים יכול לענות על הצרכים היומיומיים שלך, כגון ביצוע, קישוט, חתונה טובה, סרטי מים, מתנה לעטוף, בגדים, חתונה קישוט, מלון דה חתונה קישוט, קישוטים למסיבה, וכו'. בעזרתו ניתן לעטוף קופסאות מתנה, לקשור שקיות שוקולד, לקשט ורדים וגם כסרט ראש. יפה וצבעוני - סט סרט סאטן זה עשוי פוליאסטר, בעל מאפיינים של שמירה ועמידות בפני קמטים, ובעל חוזק וגמישות גבוהים לפני ההחלמה, מגע הסרטים חלק, מבריק ומבריק. סרט סאטן יש צבע בהיר מאוד. חי צבע-מעודן סרט, צבע בהיר, מכונת רחיץ ללא דהייה. מודפס עם המילים" רק בשבילך", נותן זה סרט מיוחד משמעות, עוזר ליצור רומנטי אטמוספרות. גודל-את קלטת הוא 1 אינץ רחב ו 45 מטרים ארוך והוא פצע על סליל מוגן על ידי קרטון. מעולה פוליאסטר : את סרט מאמץ פרימיום צפיפות גבוהה פוליאסטר חומר, לא קל ללבוש או נזק. צבע בהיר : מעודן סרט, בהיר בצבע, מכונת רחיץ ללא דהייה. מודפס מילות : מודפס עם המילים "רק בשבילך", נותן זה סרט מיוחד משמעות, עוזר ליצור רומנטי אטמוספרות. מטרה : זה יכול לשמש כדי לעטוף קופסות מתנה, עניבת שוקולד שקיות, לקשט ורדים, וגם כמו להקת שיער. גודל : את קלטת הוא 1 אינץ רחב ו 45 מטרים ארוך והוא פצע על סליל מוגן על ידי קרטון. מפרט : סוג פריט : סאטן סרט חומר : פוליאסטר רוחב : כ.5 סנטימטר / 1 אינץ אורך : כ. 45 מטרים רשימה של חבילות : 1 רול של סאטן סרט הערה : 1. הרחק מאש, נרות או חומרים דליקים אחרים. כל תמונות נלקחות בעין ללא התאמת צבע; עם זאת, בשל צג רזולוציה, אור או סיבות אחרות, הצבע עשוי להיות מעט שונה ממוצגות בתמונה. בעת חיתוך הקלטת, כדי למנוע את נפילת החוט, יש צורך לחמם את הקצה החתוך, כלומר לצלות במהירות את הקצה החתוך על האש.

תכונות מוצר

Item Type:
Satin Ribbon
Material:
polyester
Width:
approx. 2.5 cm / 1 inch
Length:
approx. 45 meters
List of packages:
1 roll of satin ribbon :
Note:
1. Keep away from fire, candles or other flammable materials. :
2. All pictures are taken in kind without color adjustment; However, due to monitor resolution, light or other reasons, the color may be slightly different from the picture shown. :
3. When cutting the tape, to prevent the thread from falling out, it is necessary to heat the cut edge, that is, quickly roast the cut edge on the fire. :

מוצרים קשורים