• טרי
1 x שיניים PVC, הפגנת מודל סטנדרטית ללמד שיניים שיניים 1 x לימוד לימוד ילדים אנטומי ילדים חינוך ילדים צחצוח

1 x שיניים PVC, הפגנת מודל סטנדרטית ללמד שיניים שיניים 1 x לימוד לימוד ילדים אנטומי ילדים חינוך ילדים צחצוח

ILS 52.20
סחורה
בחנות

הפגנה מדעית : מודל ההוראה של השיניים כולל מודלים של שתלים ושיניים קבועות שיכולות לעזור להסביר תותבות השתלות זה גם הדגם הטוב ביותר להראות צחצוח. דגמי שיניים סטנדרטיים עם 28 שיניים וחניכיים רכות, ללא לשון. להוראה : מודל השתלת שיניים זה לרופאי שיניים המלמד הפגנות לחולים, או לבתי ספר לרפואת שיניים או למורים במכללות המלמדים לסטודנטים, והוא מצויד בשיניים נשלפות שניתן להסיר ולהניח בקלות ולהראות בבירור לאנשים את המבנה המפורט של השיניים. דגם שיניים רגיל מסטיק רך ל 28 שיניים. קל משקל ולא יחליד. הפגנה מדעית : מודל ההוראה של השיניים כולל מודלים של שתלים ושיניים קבועות שיכולות לעזור להסביר תותבות השתלות. זה גם הדגם הטוב ביותר להראות צחצוח. דגמי שיניים סטנדרטיים עם 28 שיניים וחניכיים רכות, ללא לשון. להוראה : מודל השתלת שיניים זה לרופאי שיניים המלמד הפגנות לחולים, או לבתי ספר לרפואת שיניים או למורים במכללות המלמדים לסטודנטים, והוא מצויד בשיניים נשלפות שניתן להסיר ולהניח בקלות ולהראות בבירור לאנשים את המבנה המפורט של השיניים. דגם שיניים רגיל מסטיק רך ל 28 שיניים. קל משקל ולא יחליד. עשוי מפלסטיק PVC לא רעיל וידידותי לסביבה 2. קל משקל, בריא ולא יחליד 3. דגמי שיניים סטנדרטיים עם 28 שיניים וחניכיים רכות, ללא לשון 4. השיניים קבועות על הבסיס. המודל הטוב ביותר להפגנת מפרט שיניים צחצוח : תיאור : מודל ההוראה לחינוך מוקדם זה מתאים ללמד ילדים כיצד לצחצח שיניים. זה יכול לשמש גם במרפאות שיניים או בבתי חולים של רופאי שיניים כדי לתקשר עם חולים. תכונות : עשויות מפלסטיק PVC שאינו רעיל וידידותי לסביבה. קל משקל, בריא ולא יחליד. דגמי שיניים סטנדרטיים עם 28 שיניים וחניכיים רכות, לא. השיניים קבועות בבסיס. הדגם הטוב ביותר להראות צחצוח שיניים. מפרט : חומר : PVC. אורך : 14 ס"מ / 5.20 צבע : כפי שמוצג בתמונות. משקל : בערך 100 גרם. החבילה כוללת : דגם שיניים 1 x. אנא אפשר שגיאה של 1-3 מ"מ עקב מדידה ידנית. המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להיות שונה מעט מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האובייקט האמיתי כסטנדרט.

תכונות מוצר

Description:
This early education teaching model is suitable for teaching children how to brush teeth. It can also be used in dental clinics or hospitals of dentists to :
communicate with patients. :
Features:
Made of non-toxic, environmentally friendly PVC plastic. :
Lightweight, healthy and will not rust. :
Standard tooth models with 28 teeth and soft gums, no. tongue. :
Teeth are fixed on the base. :
The best model to show brushing your teeth. :
Specifications:
Material:
PVC.
Length:
14 cm / 5.51 inches.
Width:
7.5cm/2.95
Height:
5.6cm/2.20
Colour:
as shown in the pictures.
Weight:
approx. 100 g.
Package includes:
1 x tooth model. :
Note:
1. Please allow 1-3 mm error due to manual measurement. Thank you for your understanding. :
2. Monitors are not calibrated same, item colour displayed in photos may differ slightly from the real object. Please take the real object as standard. :

מוצרים קשורים