• טרי
5D DIY צורה מיוחד ציור יהלום ציור מחברת רקמה רקמה רישום ציור יהלום פסיפס A5 סקיצה סקיצה כתב עת מחברת ריינסטון

5D DIY צורה מיוחד ציור יהלום ציור מחברת רקמה רקמה רישום ציור יהלום פסיפס A5 סקיצה סקיצה כתב עת מחברת ריינסטון

ILS 1.00
סחורה
בחנות

מתנה משמעותית - מחברת רישום היהלום היא ייחודית מאוד רעיונות מתנה מושלמים למשפחתך, לחברים, לעמיתים ולעצמכם בימי הולדת, יום האם, חג ההודיה, חג המולד או כל חג אחר. קל לשימוש : אין צורך בכישרון בסיסי של ציור. יומן מחברת DIY קל לכולם בין אם מבוגרים או ילדים, ולהיות יותר כיף. עשיית אמנות יהלום היא דרך טובה לטפח יכולת מעשית של ילדים יכולת וסבלנות, להיות חווית מליטה טובה למשפחה. מידע בסיסי : גודל : 5.2"; A5; 100 עמודים (50 גיליונות); פריסת עמוד : רגיל/ריק. עטיפת יומן ציור DIY Diamond הוא רך מאוד. קל לפטר את ספר האמנות של DIY Diamond Flate לכתיבה וקריאה נוחים. וזה יכול לשמש כמחברת נסיעות, לימוד מחברת, ספר יומן, שמירת רשומות, רשימת מטלות ורבים אחרים. כתב העת לציור יהלומים : ערכות ציור יהלומים המתחילים הטובים ביותר כדי לשפר את יכולתם הידית של הילדים, יכולת התאמת צבע, לפתח ריכוז ומשמעת עצמית משמחת. כיסוי רך ופינות מעוקלות עיצוב, פשוט ועמיד, מושלם לכל גילאי הילדים והמבוגרים. ערכות ציור יהלומים מיוחדות - כיסוי מחברת ציור יהלומים מכיל חרוזי קריסטל רגילים וכמה חרוזי יהלום מיוחדים בצורת מיוחד, יש ברק קריסטל ואפקט ראייה חזק. תכונה : ציור DIY, גאוני, משתמש בשרף כצבע בהיר, והברק הייחודי של נציפי שרף הוא מסנוור ומוצלח באור, שהוא הקישוט הפופולרי ביותר ב- DIY כרגע. מפרט : חומר : מחברת+שרף יהלום בצורת יהלום מידות : 210*150*8 מ"מ/8.31in סוג יהלום : חבילת יהלום צורה מיוחדת כלולה : 1 סט של תיק מקדחה 1 סט מקדחה 1 מחברת DIY ציור יהלום שלבים : 1. פתח את תיבת האריזה ובדוק את הכלים המיוחדים לציור יהלומים 2. בדוק את צבע יהלומי שרף וסדר אותם בסדר קידוד 3. סובר את תרשים הקלטת למעלה, ותראה סמלים רבים המתאימים לקידוד צבע 4. היהלום משובץ בהתאם לשרף המתאים למתקן קידוד הצבעים המתאים 5. מציע כי ניתן להשלים קבוצה של יהלומי שרף מהר יותר. של סמלים אינו צריך להשאיר יהלומים 7. כדי לחתוך דמות טובה על הרישום, אנא התקן את מערך הסיווג במישור החומר לעיל 8. השחבור צריך להיות חלק, מסודר ונטול סדקים 9. לאחר אחיזה טובה , שאר פער הדבק תואם את סמל היהלום 10. לאחר הוספת כל הגבישים, תקבל מחברת ציור יהלום מסנוורת, שתוכלו להשתמש בהן כדי לרשום את המשימות היומיומיות שלכם או את המחשבות הפנימיות ביותר, או מתנות ליקיריכם ו הערה : זהו ציור יהלומי DIY, שאינו מוגמר.

תכונות מוצר

Material:
notebook+resin diamond shaped diamond
Dimensions:
210*150*8mm/8.3x5.9x0.31in
Diamond type:
partial special shape diamond
Package included:
1 set of x Drill bag:
1 set of Drill Tool :
1 Notebook:
DIY diamond painting steps:
1.Open the packing box and check the special tools for diamond painting:
2.Check the color of resin diamonds and arrange them in coding order:
3.Uncover the tape chart above, and you will see many symbols corresponding to color coding:
4.Diamond is inlaid according to the resin corresponding to the corresponding color coding fixture:
5.It is suggested that a set of resin diamonds can be completed faster:
6.In order to make a perfect diamond painting, put the drawings in one place, and each line of symbols does not need to leave diamonds:
7.To cut a good figure on the drawing, please install the classification array on the plane of the above material:
8.The splicing needs to be smooth, neat and free of cracks:
9.After good splice, the rest of the glue gap conforms to the symbol of diamond:
10. After adding all the crystals, you will get a dazzling diamond drawing notebook, which you can use to write down your daily tasks or innermost thoughts, or gifts for your loved ones.:
Note:
This is a DIY diamond painting, which is not finished. You need to finish it yourself. All products are measured manually, please allow 1-2cm deviation.:
Because the light is different from the screen, the color of the project may be slightly different from the picture. Please understand.:

מוצרים קשורים