• טרי
ביתי מיני 4 נייר מגרסה יומי פיננסי ביל 4 נייר מגרסה יד הגביר נייד

ביתי מיני 4 נייר מגרסה יומי פיננסי ביל 4 נייר מגרסה יד הגביר נייד

ILS 0.67
סחורה
בחנות

תכונות : את יד מגרסה מיועד נייר, חשבונות,קבלות, עמ פלסטיק וכו', עמיד ו זה יד נייר מגרסה הוא קטן, קל לנשיאה ולא הרבה מקום צורך. בין אם אתה חותך נייר מדפסת דק או קרטון עבה יותר, זה מהמגרסות הניידות הטובות ביותר בסביבה. זה יכול להתמודד עם נייר דק ועבה כאחד. סילוק מידע לא מרוסק עלול להוביל להפרת אבטחה, ואז המגרסה הזו היא בחירה מצוינת עבורך לשמור על אבטחת מידע. באופן ידני להפוך את ידית לטחינת מוצרים, כל אחד יכול להשתמש בקלות.מתאים למשרד, בית ספר או שימוש משפחה. תכונות : את יד מגרסה מיועד נייר, חשבונות,קבלות, עמ פלסטיק וכו', עמיד ו. זה יד נייר מגרסה הוא קטן, קל לנשיאה ולא הרבה מקום צורך. בין אם אתה חותך נייר מדפסת דק או קרטון עבה יותר, זה מהמגרסות הניידות הטובות ביותר בסביבה. זה יכול להתמודד עם נייר דק ועבה כאחד. סילוק מידע לא מרוסק עלול להוביל להפרת אבטחה, ואז המגרסה הזו היא בחירה מצוינת עבורך לשמור על אבטחת מידע. באופן ידני להפוך את ידית לטחינת מוצרים, כל אחד יכול להשתמש בקלות.מתאים למשרד, בית ספר או שימוש משפחה. תכונות : את יד מגרסה מיועד נייר, חשבונות,קבלות, עמ פלסטיק וכו', עמיד ו .זה יד נייר מגרסה הוא קטן, קל לנשיאה ולא הרבה מקום צורך.בין אם אתה חותך נייר מדפסת דק או קרטון עבה יותר, זה מהמגרסות הניידות הטובות ביותר בסביבה. זה יכול להתמודד עם נייר דק ועבה כאחד.סילוק מידע לא מרוסק עלול להוביל להפרת אבטחה, ואז המגרסה הזו היא בחירה מצוינת עבורך לשמור על אבטחת מידע.באופן ידני להפוך את ידית לטחינת מוצרים, כל אחד יכול להשתמש בקלות.מתאים למשרד, בית ספר או שימוש משפחה.מפרט : סוג? מיני יו אס בי מגרסהגודל מוצר : 28*12*15 סממשקל מוצר : 800 גרםחומר : שרירי בטן שקוףעבור : 4 ניירשיטת חיתוך : פשוטחבילה כוללת : 1 חתיכה של נייר מגרסההערה : בגלל הסוללה אינו מותר להישלח החוצה, בבקשה להכין את הסוללה בעצמך בעת השימוש במוצר.המוצר יהיה משודרג כל הזמן, את מראה וצבע עשוי להיות שונה, אנא לא אכפת. ולקחת שיקול לפני למקם את הסדר אם יש לך בקשה לצבע או מראה.בשל בעיות של אפקטים של תאורה וירי זוויות, יהיה מסוים טולרנסים במוצר, בבקשה להבין.בבקשה לאפשר 0-1 סנטימטר שגיאה בשל מדידה ידנית.אנטי ריבה גבוהה אבטחת דואר שימוש זמן נמוך רעש לשלוף סל שקט.

תכונות מוצר

Type:Mini USB Shredder:
Product size:
28*12*15CM
Product weight:
800g
Material:
ABS Transparent
for:
A4 Paper
Shredding Method:
Strip
Package Includes:
1 Piece of Paper Shredder
note:
Because the battery isn't allowed to be sent out, please prepare the battery yourself while using the product.
The product will be upgraded constantly, the appearance and color may be changed, please don't mind. And take a consideration before place the order if you have request for color or appearance.:
Due to the problems of lighting effects and shooting angles, there will be certain tolerances in the product, please understand.:
Please allow 0-1cm error due to the manual measurment.:
Anti-Jam High Security Mail Use Time Low-Noise Pull Out Bin Quiet :

מוצרים קשורים