• טרי
ארין קונדרן 7 איקס 9 ספירלת מאוגד גרף נייר מחברת - צבוע פסים. 3 נושא לשוניות. 160 כתיבת עמוד, ציור &מגבר; מחברת קבע גריד אמנות.

ארין קונדרן 7 איקס 9 ספירלת מאוגד גרף נייר מחברת - צבוע פסים. 3 נושא לשוניות. 160 כתיבת עמוד, ציור &מגבר; מחברת קבע גריד אמנות.

ILS 3.00
סחורה
בחנות

מחזיק שלושה נושאים : עם שלושה קטעי לשוניות ומעצב צבוע פסים קדמי ואחורי להחלפה כיסוי מדידת 7" איקס 9", זה מחברת הוא מושלם עבור לפנות שטח והגדלת ארגון! מחברת לשוניות עם דפי גרף : פריסה זו מושלמת למתמטיקה, מדע, עסקים או כל האמור לעיל עם שלושת החלקים המופרדים ופריסת הגרף האחידה שהופכת יצירת טבלאות, תרשימים וגרפים למשב רוח! גם נהדר עבור רישום הערות ורשימת קבלת. פונקציונלי מדבקות כלול : אם אתה רוצה לסמן פריטים חשובים, צבע-קוד שלך הערות או פשוט לקשט את דף, את מפותל-ב מלא גיליון של מדבקות הוא דרך מהנה כדי להוסיף למחשב הנייד שלך!. תוצרת ארצות הברית : כל 160 העמודים המחוררים עשויים מ-80 ליברות עבים ואיכותיים. טקסט משקל נייר שמתנגד דיו דימום כדי להבטיח כל דף יכול לקבל כמה שיותר שימוש אפשרי!. יותר ממחברת : שפר את הספר שלך עם אביזרי הצמדה של ארין קונדרן (נמכרים בנפרד) כמו כריכות להחלפה, סימניות ורשימות צ ' ק-אין, פנקסים דביקים ועוד. מחברות הספירלה האיכותיות שלנו זמינות בגדלים 7" על 9", 8.5" על 11" ו-5 (5. כולל גם חמש אפשרויות פריסת עמוד פנים : קווים המנוהלים במכללה, קלאסיים מרופדים ברשימות משימות בסרגל הצד (פרודוקטיביות), רשתות נקודות ליומן כדורים, סדרי עדיפויות והערות, כמו גם נייר גרף. כולל 160 דפים מחוררים. תיהנו מרשימת הערות יעילה, רשימת רשימות,יומן וכל מה שביניהם עם המחברות הניידות והנוחות שלנו. עוצב עבור חלק, כתיבה חלקה,זה אידיאלי עבור שניהם שמאלי וימני אנשים. עמיד, נייד ומעוצב היטב עם נייר עבה ואיכותי כרוך בעמוד שדרה מחוזק וכיסוי עור טבעוני עמיד בפני שריטות, זוהי המחברת המושלמת לכל צרכי הכתיבה שלך. ארין קונדרן מציעה מבחר יפה וייחודי של עטים, עפרונות, טושים והדגשות מושלמים לקידוד צבעים, יומן ויצירת רשימות במחברת שלך.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים