• טרי
ביתי ארובה מושרה מאוורר, 50 ואט/100 ואט ארובה עישון מכונה עשן פליטה מכונה אח מאוורר תנור ארובה מאוורר, 21 סמ

ביתי ארובה מושרה מאוורר, 50 ואט/100 ואט ארובה עישון מכונה עשן פליטה מכונה אח מאוורר תנור ארובה מאוורר, 21 סמ

ILS 1.33
סחורה
בחנות

יש לך עשן? בעיות טיוטה חשוכות מרפא? לא נראה רחוק יותר אוהדי ארובה!טיוטה חשמלית גרימת מאוורר,לפתור בעיות עשן, לעזור פליטה קמינים, תנורי פיצה, תנורי עץ ארובה אוהדים הם הבחירה האידיאלית ארובה פליטה אוהדים לריפוי שרטוט בעיות, ואת העדיף ארובה אוהדים של מקצועי. מתח ההפעלה של המוצר הוא 220 וולט( מתח 110 וולט-120 וולט, נצויד בממיר מתח), ומאוורר הטיוטה המושרה בארובה משמש על ידי השארת שני קצוות החוט לחיבור למקור החשמל. מאוורר ארובה מיועד לשימוש כאשר טמפרטורות גז הפליטה אינן עולות על 575 סד ו 'להפעלה לסירוגין, ו -482 סד ו' להפעלה רציפה. מפנה העשן מונח על הארובה. מפלט העשן חייב להיות במרחק של יותר מ-6 מטרים ממקור האש, אחרת מאוורר הטיוטה המושרה יישרף. טמפרטורת הארובה אינה יכולה לשרוף את שכבת הבידוד של כבל החשמל. לפתור בעיות עשןטיוטה חשמלית גרימת מאוורר עזרה פליטה קמינים, תנורי פיצה, תנורי עץמפרט : מתח : 220 וולט ( אמריקה 110 וולט-120 וולט מתח, אנו נצויד בממיר מתח)הספקק 50 וואט/100 וואט גודל; קוטר בסיס 9 סנטימטר/16 סנטימטר/21 סנטימטר צבע : צבע תמונהמשקל מוצר : 2.5 קגחבילה כלולה 1 *מאוורר טיוטה מושרההתקנה : 1.התקן את מאוורר הטיוטה המושרה בשקע הארובה, הוסף חוט מוליך למקום נוח בחדר והפעל את ספק הכוח 220 וולט. (נא לכבות את חשמל כאשר התקנה או הסרת את מאוורר כדי למנוע התחשמלות) 2. ארובה ביתית מאמצת מאוורר טיוטה מושרה, וטמפרטורת היציאה לא תעלה על 60 מעלות. אחרת, מאוורר הטיוטה המושרה ייפגע. התקן את כבל החשמל לפחות 0.5 חוט נחושת מרובע3. יש לתקן את הממשק עם מפנה העשן בעזרת סרט בידוד עמיד למים. ההתקנה בממשק עם הארובה חייבת להיות יציבה, והממשק חייב להיות משולב באופן הדוק עם הארובה כדי לקבל את האפקט הטוב ביותר.פריטי תחזוקה : 1. בשל רוח ושמש, את חוט הוא קל גיל, בבקשה לבדוק ולהחליף אותו באופן קבוע. בבקשה לנקות את שמן ואבק על מאוורר באופן קבוע. בדוק באופן קבוע אם המפרק של מאוורר הטיוטה המושרה והארובה רופף או נוטה, אם בכלל, אנא התמודד עם זה בזמן.

תכונות מוצר

Voltage:
220V ( Americas 110V-120V voltage, we will be equipped with a voltage converter)
Power;50W/100W:
Size; Base Diamete 9cm/16cm/21cm:
Color:
picture color
Product weight:
2.1-2.5Kg
Package Included;1 *Induced draft fan:
Installation:
1.Install the induced draft fan on the outlet of the chimney, add a lead wire to a convenient place in the room, and switch on the 220V power supply. (Please turn off the power when installing or removing the fan to prevent electric shock):
2. Domestic chimney adopts induced draft fan, and the outlet temperature should not exceed 60 degrees. Otherwise, the induced draft fan will be damaged. Install the power cord at least 0.5 square copper wire:
3. The interface with the smoke evacuator must be fixed with waterproof insulating tape.:
4. The installation at the interface with the chimney must be firm, and the interface must be closely integrated with the chimney to get the Best effect.:
Maintenance items:
1. Due to wind and sun, the wire is easy to age, please check and replace it regularly.:
2. Please clean up the oil and dust on the fan regularly.:
3. Regularly check whether the joint of the induced draft fan and the chimney is loose or inclined, if any, please deal with it in time. :

מוצרים קשורים