• טרי
4 קלטת רולס, קלטת סרטים פוליאסטר דבק עצמי, קלטת גרפיקה קלטת מתכת גרפית לקישוט קירות סלון, אמבטיה, ארונות, אמנות גרפית רצפה.

4 קלטת רולס, קלטת סרטים פוליאסטר דבק עצמי, קלטת גרפיקה קלטת מתכת גרפית לקישוט קירות סלון, אמבטיה, ארונות, אמנות גרפית רצפה.

ILS 2.00
סחורה
בחנות

תקבלו : 2 גלילים של קלטות זהב בגודל 3/8 אינץ ', גליל 1 של קלטת זהב 1/5 אינץ וסגנונות חומר מעודן : עשוי מחומר PET באיכות גבוהה, עם אפקט מראה חלק ותוסס, משיכות חזקה, לא קל להתכרבל. קל לתפעול : יש דבק בגב, שיש לו דביקות טובה. כאשר השימוש, פשוט חתוך את האורך שאתה רוצה, קרע את סרט הגיבוי והדבק אותו במקום בו אתה רוצה לקשט. הדבקה חזקה, המוצרים שלנו אינם מתאימים לקירות עם משטחים לא אחידים, אנא שימו לב לניקוי פני השטח לפני שתשתמשו בו. מגוון רחב של שימושים : צבעים בהירים, המתאימים לקישוטים רבים בסלון, מטבח, חדר אמבטיה, ארון, ארון נעליים, מרפסת וכו ', הוא נוצץ ומושך את העין, הוסף עוד אושר לחיים. כיף DIY ללא הגבלה : קלטות אמנות אלה יכולות להביא לך יותר כיף, לקשט את הבית שלך בהתאם להתאמה אישית משלך, קישוט קופסאות מתנה DIY, קישוט שקית מתנה, או שתוכל להשתמש בדמיון שלך כדי לקשט פריטים אחרים עם חברים, קישוט למסיבות, לשפר את החברות שלך תוך כדי כיף יותר DIY. תקבלו : 2 גלילים של קלטות זהב בגודל 3/8 אינץ ', גליל 1 של קלטת זהב 1/5 אינץ וסגנונות. חומר מעודן : עשוי מחומר PET באיכות גבוהה, עם אפקט מראה חלק ותוסס, משיכות חזקה, לא קל להתכרבל. קל לתפעול : יש דבק בגב, שיש לו דביקות טובה. כאשר השימוש, פשוט חתוך את האורך שאתה רוצה, קרע את סרט הגיבוי והדבק אותו במקום בו אתה רוצה לקשט. הדבקה חזקה, המוצרים שלנו אינם מתאימים לקירות עם משטחים לא אחידים, אנא שימו לב לניקוי פני השטח לפני שתשתמשו בו. מגוון רחב של שימושים : צבעים בהירים, המתאימים לקישוטים רבים בסלון, מטבח, חדר אמבטיה, ארון, ארון נעליים, מרפסת וכו ', הוא נוצץ ומושך את העין, הוסף עוד אושר לחיים. כיף DIY ללא הגבלה : קלטות אמנות אלה יכולות להביא לך יותר כיף, לקשט את הבית שלך בהתאם להתאמה אישית משלך, קישוט קופסאות מתנה DIY, קישוט שקית מתנה, או שתוכל להשתמש בדמיון שלך כדי לקשט פריטים אחרים עם חברים, קישוט למסיבות, לשפר את החברות שלך תוך כדי כיף יותר DIY. תיאור מוצר : ✨ אם אתה מחפש בהיר ומסנוור , קלטת דקורטיבית קלה לניתוח, אז שלנו יהיה הבחירה הטובה ביותר שלך, שם מוצר : 4 רולס קלטת סרטים פוליאסטר מתכתיים צבע : זהב, חומר כסף : שיטת אריזת חיות מחמד : רשימת אריזות שקיות ניילון : 2 גלילים של קלטות זהב בגודל 3/8 אינץ ', 1 גליל קלטת זהב 1/5 אינץ כפתור "מוכר" כדי לשלוח לנו דוא"ל ואנחנו נשיב בהקדם האפשרי.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים