• טרי
השקיה של טפטוף מיקרו חממה 150 חתיכות של מכשיר השקיה אוטומטי עם שסתום מתכוונן קצה השקיה ראש טפטוף גן גן אביזרי השקיה מקורה

השקיה של טפטוף מיקרו חממה 150 חתיכות של מכשיר השקיה אוטומטי עם שסתום מתכוונן קצה השקיה ראש טפטוף גן גן אביזרי השקיה מקורה

ILS 112.88
סחורה
בחנות

מערכת ההשקיה של טפטוף הצמח יכולה לחסוך עד 70% מהמים מערכת ההשקיה המדויקת מספקת לאט ומדויק את הכמות הנכונה של המים שבהם אזור שורש הצמח זקוק להם. גודל : 135*35*35 מ"מ/5. צבע : דוקרנים ירוקים או דוקרנים כחולים, צבע השסתום הוא אקראי. אריזה : 150 יח '. זה מתאים למריחה, השקיה במדשאות, טרסות, קירור גגות, חקלאות, ירקות, חממות, ערוגות פרחים, בריכות שחייה וכו ' צריך להכניס אנכית לאדמה. בקרת זרימה, מכשיר השקיית הצמח עם שסתום הבקרה יכול לשלוט על מהירות הטפטוף של 0-60s/1 טיפה ולשחרר את הטפטוף הרציף למשך 1-15 יום; מתאים לבקבוקים עם קוטר פנימי של 1.1 אינץ '; כגון בקבוקי קולה, בקבוקי ספרייט וכו '. ספציפית : חומר : PVCSize : 135*35*35 מ"מ/5.38'' קולור : דוקרנים ירוקים או דוקרנים כחולים, צבע השסתום הוא רנדומפייק : 150 יח' : 1. הוסף מים לבקבוק הפלסטיק; בעת שימוש במוצר זה, יש לחתוך אותו בתחתית בקבוק הקולה כדי להבטיח זרימת אוויר להשקיה בטפטוף . הכנס את המחט לאדמה והתאם את הידית כדי לשלוט בזרימה. זו הבחירה המושלמת להשקות כל צמחים מקורה. זה מושלם למי שנוסע ורוצה לוודא שהצמחים שלהם מושקים כראוי. עציצים גדולים דורשים שתי מזרקות צמחיות או יותר. ציור גודל המוצר לא נמדד ידנית וייתכן שיש שגיאה של 1-2mm.due להבדלים במוניטורים, יתכנו הבדלי צבע, והתמונות עשויות לא לשקף את הצבעים בפועל של הפריטים.

תכונות מוצר

Material:
PVC
Size:
135*35*35mm/5.31*1.38*1.38''
Color:
green spikes or blue spikes, the valve color is random
Packing:
150 pcs
Instructions:
1. Add water to the plastic bottle;:
When using this product, it must be cut at the bottom of the cola bottle to ensure air circulation for drip irrigation.:
2. Insert the needle into the soil and adjust the knob to control the flow.:
This is the perfect choice for watering any indoor plants. It is perfect for those who travel and want to make sure their plants are properly watered. Large flower pots require two or more plant fountains.:
notes:
The product size drawing is manually measured, and there may be an error of 1-2mm.:
Due to differences in monitors, there may be color differences, and the pictures may not reflect the actual colors of the items. beg to be excused! :

מוצרים קשורים