• טרי
ביתי, מושרה, טיוטת, מאוורר, אח, ארובה, אביזרי, 100, ואט, 5, להבי, מנוע

ביתי, מושרה, טיוטת, מאוורר, אח, ארובה, אביזרי, 100, ואט, 5, להבי, מנוע

ILS 0.67
סחורה
בחנות

* מתח הכניסה הוא 220 וולט, וניתן להשתמש במאוורר הטיוטה המושרה לאחר השארת שני קצוות חוטים * קל להתקנה, מאוד שקט, מתאים עבור רוב סוגים של קמינים, אין צורך טכנאים מקצועיים להתקנה. * אנא נתק את חשמל כאשר התקנה או הסרת כדי למנוע התחשמלות. * מכונה משתמש חוזק גבוה תרסיס של פלסטיק קרפט, גבוהה טמפרטורת עיבוד, לא קל לדעוך, עם חלודה הוכחה, ללבוש התנגדות, קורוזיה התנגדות ויתרונות אחרים. * מנוע עם חיסכון בחשמל, עמיד, יעילות גבוהה, עמיד בפני אבק ו. מוצר תיאורמפרט : משקל : 1.9 קילו מתח : 220 וולטספק : 100 פתיחה קוטר חיצוני : 21 סנטימטר קוטר פנימי : 13.5 סנטימטר תכונה : * קמינים ביתיים משתמשים במאווררי טיוטה מושרים, וטמפרטורת יציאת האוויר אינה עולה על 60 מעלות. אחרת זה יפגע במאוורר הטיוטה המושרה. התקן את כבל החשמל עם חוט נחושת מרובע לפחות 0.5 * יציאת פליטת העשן מונחת על הארובה. יציאת העשן חייבת להיות במרחק של יותר מ-5 מטרים ממקור האש, אחרת הרוח המושרה תישרף. הטמפרטורה של האח לא יכולה לשרוף את שכבת הבידוד של כבל החשמל.החבילה כוללת : 1 מאוורר טיוטה מושרה.

תכונות מוצר

Weight:
1.9kg
Voltage:
220V
Power:
100W
Opening outer diameter:
21cm
Opening inner diameter:
13.5CM
Feature:
* Domestic fireplaces use induced draft fans, and the air outlet temperature does not exceed 60 degrees. Otherwise it will damage the induced draft fan. Install the power cord with at least 0.5 square copper wire:
* The smoke exhaust port is placed on the chimney. The smoke outlet must be more than 5 meters away from the fire source, otherwise the induced wind will be burned. The temperature of the fireplace cannot burn the insulation layer of the power cord.:
Package includes:
1 x induced draft fan :

מוצרים קשורים