• טרי
לשקוע-300-1 חיוג מתח מד מטר בודק כיס גרם כוח מטר מצביע יחיד 300 גרם גריפ מדידת מכשיר

לשקוע-300-1 חיוג מתח מד מטר בודק כיס גרם כוח מטר מצביע יחיד 300 גרם גריפ מדידת מכשיר

ILS 40.59
סחורה
בחנות

זה הוא כיס גודל ,קל במשקל, גוף מטוס יעיל, קל לביצוע עבור עבודת שטח אם צורך את חיוג מתח מד הוא מתאים ממסר טיפ לחץ, מתג אלקטרוני, מיקרו מתג, שסתום, אביב למשוך לחץ. השימוש באיכות גבוהה סגסוגות ואומנות בסדר זיוף להפוך את מדידה יותר מדויק. הטנסיומטר החדש שתוכנן מופעל באחיזה ביד אחת, ותחושה טובה יכולה להקל על עבודת המדידה. מעודן מתאר, מצביע מדויק, את שקוף כיסוי עושה את זה ברור יותר כדי לראות את קריאה. זה הוא כיס גודל ,קל במשקל, גוף מטוס יעיל, קל לביצוע עבור עבודת שטח אם צורך. את חיוג מתח מד הוא מתאים ממסר טיפ לחץ, מתג אלקטרוני, מיקרו מתג, שסתום, אביב למשוך לחץ. השימוש באיכות גבוהה סגסוגות ואומנות בסדר זיוף להפוך את מדידה יותר מדויק. הטנסיומטר החדש שתוכנן מופעל באחיזה ביד אחת, ותחושה טובה יכולה להקל על עבודת המדידה. מעודן מתאר, מצביע מדויק, את שקוף כיסוי עושה את זה ברור יותר כדי לראות את קריאה. מפרט : סוג פריט : חיוג מד מתחחומר : שרירי בטן+סגסוגתצבע : כפי שמוצג בתמונהמודל מפרט : שקע-300-1מצביע : נקודת ציון יחידערך מדידה : 300 גרםערך סיום : 10 גרםסגנון בקנה מידה : 50-300-50דיוק : 60-300-50דיוק : 0.5 יישום : את חיוג מתח מד הוא מתאים ממסר טיפ לחץ, מתג אלקטרוני, מיקרו מתג, שסתום, אביב למשוך לחץ, חיוג למדוד ציוד עיקרי ציר לחץ, חיוג מערכת ציוד טיפ ואת איסור פרסום ביט לחץ מכני, קלטת מקליט חיץ מנגנון לחץ, אחרים לחצים מדויקים, משיכת כוח מבחן.כיצד להשתמש : כאשר בדיקה, להשתמש מחט להעביר את אובייקט ממצב סטטי למצב צורך. מבחן מד המתח לא רק לאורך כיוון השעון, אלא גם לאורך נגד כיוון השעון. המחט חייבת תמיד אנכית לכיוון כוח הדחיפה-משיכה.מד מתח להגדיר את מחט אחת ומחט כפולה. כאשר כפול מחט מתח מד מקבל את הערך הגבוה ביותר, את מחט להחזיק עדיין, נוח למשתמש לקרוא.רשימת חבילה : 1 מדד מתח חיוג הערה : 1. אל תפיל את המוצר באופן אקראי. לא לכופף את מדידת סגסוגת בדיקה. כאשר המוצר לא יכול להיות מכויל, אתה יכול לפתוח את הכיסוי האחורי עבור כיול. לא מומלץ לפתוח את הכיסוי האחורי לכיול בתדירות גבוהה.

תכונות מוצר

Item Type:
Dial Tension Gauge
Material:
ABS+Alloy
Color:
As shown in the picture
Model Specification:
SEG-300-1
Pointer:
Single pointer
Measurement Value:
300g
Graduation Value:
10g
Scale Style:
50-300-50
Accuracy:
±0.5
Application:
The dial tension gauge is suitable for relay tip pressure, electronic switch, micro switch, valve, spring pull pressure, dial measure equipment principal axis pressure, dial system equipment tip and the gag bitmechanical pressure, tape recorder buffer mechanism pressure, and other precise pressures, pulling force test.
How to Use:
When test, use the needle move the object from static state to the position needed. The tension gauge test not only along clockwise, but also along the anti-clockwise. The needle must always vertical to the push-pull force direction.:
Tension gauge set off single needle and dual needle. When the dual needle tension gauge gets the highest value, the needle hold still, convenient user to read.:
Package List:
1 x Dial Tension Gauge
Note:
1. Do not drop the product randomly.2. Do not bend the measuring alloy probe.3. When the product cannot be calibrated, you can open the back cover for calibration. It is not recommended to open the back cover for calibration frequently.

מוצרים קשורים