• טרי
קואאיוס מושך מושך 1pc 3 2 מטלטל גלגל לסת מכונאי מכונית הנושאת רכב הגה מסיר חילוץ כלים

קואאיוס מושך מושך 1pc 3 2 מטלטל גלגל לסת מכונאי מכונית הנושאת רכב הגה מסיר חילוץ כלים

ILS 45.91
סחורה
בחנות

עשויה מפלדת פחמן גבוהה, היא שימשה לייצור פלדה שקשה לייצר ניתן לסובב ממרכז הראמה, ובקרוב ניתן למשוך את מרכז היצירה על ידי נגיעה. סרגל הצלב ניתן לניתוק, וניתן להשתמש ברגים שקעים, הנוחים לשימוש. וו דק במיוחד, כוח גבוה במיוחד, לא קל למשוך. 3 מושך הילוכים לסת הסר את מיסב המדריך, מיסב משאבה, מברשת. כל אחד משלושת ההילוכים 3 הלסתות וניתן להפוך אותו כדי למשוך חלקים מבפנים או מבחוץ. עשויה מפלדת פחמן גבוהה, היא שימשה לייצור פלדה שקשה לייצר. ניתן לסובב ממרכז הראמה, ובקרוב ניתן למשוך את מרכז היצירה על ידי נגיעה. סרגל הצלב ניתן לניתוק, וניתן להשתמש ברגים שקעים, הנוחים לשימוש. וו דק במיוחד, כוח גבוה במיוחד, לא קל למשוך. 3 מושך הילוכים לסת הסר את מיסב המדריך, מיסב משאבה, מברשת. כל אחד משלושת ההילוכים 3 הלסתות וניתן להפוך אותו כדי למשוך חלקים מבפנים או מבחוץ. Coaiusspecification : חומר : פלדת פחמן. צבע : ראה אורך Pictureclaw : בערך. יישום : רוב המסבים, תיקון אוטומטי. משקל מוצר : 238 גרם / 8.40 גודל Oz Product : 110*83*30 מ"מ / 4.18 סנטימטר כלול גלגלי תנופה, גלגלי אופנוע, גלגלי אופניים, מסבי משאבה, מיסבי גנרטור, מיסבי מכונה וכו ' נוצר על ידי סיבוב קל של הברגים הקטנים.

תכונות מוצר

Material:
carbon steel.
Color:
see picture
Claw Length:
Approx. 75 mm .
Application:
Most bearings, auto repair.
Product Weight:
238G / 8.40 oz
Product size :
110*83*30 MM / 4.33*3.27*1.18 inches
Package Included:
1 x 3 Dual Jaw Puller:
Wide Compatibility The puller set is suitable for car flywheels, motorcycle wheels, bicycle wheels, pump bearings, generator bearings, machine bearings, etc.:
The bearing remover is used to remove all sleeve type bearings from 0.6 to 1-1/2 diameter. Structural design, a strong pulling force can be generated by lightly turning the small wrench. :

מוצרים קשורים