• טרי
כלי לתיקון שיניים של אסטינק, מכונית ללא צבע לתיקון שיניים מושך גשר עם כרטיסיית דבק 5 יחידות והקש על עט למכוניות של פנל מתכת.

כלי לתיקון שיניים של אסטינק, מכונית ללא צבע לתיקון שיניים מושך גשר עם כרטיסיית דבק 5 יחידות והקש על עט למכוניות של פנל מתכת.

ILS 69.40
סחורה
בחנות

פונקציה : הסר שקעים, תיקון שיניים ללא צבע, תיקון התרסקות, תיקון שריטות לרכב יישום : מתאים באופן מושלם לתיקון צינורות ושקעים של כלי רכב וחומרי מתכת. תיקון ללא צבע : זה לא יפגע או מצביע מחדש על הציור המקורי כשאתה מתקן את השקע. ידית עיצוב מצולע : הידית עם עיצוב מצולע יכולה לעזור לתיקון שלך לעבוד ביעילות ובקלות. 5 כרטיסיות דבק ו- 1 הקש על עט כלפי מטה : כלול 5 יחידות כרטיסיות דבק בגודל שונה ו- 1pcs הקש על עט יכול לתקן גודל שונה של השקע. פונקציה : הסר שקעים, תיקון שיניים ללא צבע, תיקון התרסקות, תיקון שריטות לרכב. יישום : מתאים באופן מושלם לתיקון צינורות ושקעים של כלי רכב וחומרי מתכת. תיקון ללא צבע : זה לא יפגע או מצביע מחדש על הציור המקורי כשאתה מתקן את השקע. ידית עיצוב מצולע : הידית עם עיצוב מצולע יכולה לעזור לתיקון שלך לעבוד ביעילות ובקלות. 5 כרטיסיות דבק ו- 1 הקש על עט כלפי מטה : כלול 5 יחידות כרטיסיות דבק בגודל שונה ו- 1pcs הקש על עט יכול לתקן גודל שונה של השקע. תיאור : הכלי לתיקון שיניים עם כרטיסיית דבק 5 יחידות ו- 1 PCS TAP DOWN PEN יכול לתקן גודל שונה של שקעים, להתאים לתיקון צלעות ושקעים מבלי לצבוע מחדש את הרכב ולפגוע בגוף המכונית שלך. מפרט : צבע : שחור + משקל חבילה לבנה : 134 גרם גודל מפורט : כאשר התמונה מראה כיצד להשתמש : 1. נקי נזק משטח עם מטלית נקייה לחה. הכניסו את הדבק לאקדח ולחום (גם הוא צריך בערך 5-10 דקות). משוך את ההדק והחל את אטם הרישום בדבק מוחצן. הניחו מיד כרית במרכז השקע והחזיקו עד למקלות. מניחים גבעול כרית דרך גשר מושך חור וידית הברגה. הדק את הידית עד שהכרית קופצת. נקה את פני השטח. החבילה כלולה : 1 * מושך גשר 1 * הקש על עט למטה 5 * כלי יניקה הערה : חליפה לגודל שקע בטווח של 14 ס"מ. לא כולל דבק נמס חם אקדח נמס מקל דבק.

תכונות מוצר

Color:
Black + White
Package Weight:
134g
Detailed Size:
As the picture show
How to use:
1. Clean damage surface with a damp clean cloth. :
2. Put the glue to gun and heat(also it need about 5-10min ). :
3. Pull the trigger and apply the drawing gasket with extruded glue. :
4. Immediately place pad in the center of the dent and hold until sticks. :
5. Place stem of pad through hole pulling bridge and screw knob. :
6. Tighten knob until pad pops off. :
7. Clean the surface. :
Package Included:
1 * Bridge Puller :
1 * Tap Down Pen :
5 * Suction Tool :
Note:
Suit for dent size within 14cm.:
Not including Hot Melt Glue GunandHot Melt Glue Stick. :

מוצרים קשורים