• טרי
משפך שמן מנוע עם מוט מאריך ערכת כלי מילוי גז ניתנת לסיבוב אוניברסלי רב תכליתי משפך שמן מנוע קטן סט ערכת מילוי שמן

משפך שמן מנוע עם מוט מאריך ערכת כלי מילוי גז ניתנת לסיבוב אוניברסלי רב תכליתי משפך שמן מנוע קטן סט ערכת מילוי שמן

ILS 30.79
סחורה
בחנות

מעשי כלי - - - - באמצעות הליכי מהיר מלחציים, את משפך כלי יכול בקלות להיות מוכנס לתוך שונה שמן מילוי חורים בניגוד מסורתי משפך כלים, זה שמן משפך כלי יכול לשמש על כמה כלי רכב מיוחדים (את שמן יציאת ממוקם מאחורי מנוע). קל לשימוש - - - - לכלי משפך השמן האוניברסלי יש מוט הארכה מסתובב ומהדק מהיר הברגה מתכוונן שניתן להכניס בקלות לסוגים שונים של יציאות שמן מנוע, קל לשימוש בחללים הדוקים או חסומים. עם הארכת צינור - - - - את מסתובב משפך הארכת צינור עיצוב הוא קל לשימוש כאשר יש מכשולים על שמן יציאת או בחלל קטן. את בורג חוט על התמך קליפ נועד עם חד זווית חוט קוטר כדי למנוע החלקה. מקצועי ייצור - - - - את משפך עיצוב יש את המאפיינים של גדול קוטר, התארכות גבוהה שקיפות. גבוהה עובי קיר הוא לא קל נזק. מאפיין השקיפות הגבוה מאפשר לך להתבונן היטב ברמת התדלוק. חומר באיכות גבוהה- - - - ערכת משפך שמן מנוע עשויה מפלסטיק וניילון איכותיים, בעלי מאפיינים של קשיות גבוהה, שקיפות גבוהה, ניקוי קל, עמידות בשמן, החלקה וניתן לתקן. נא לאשר אם המוצר הוא מתאים לפני הרכישה. מפרט : סוג פריט : ערכת משפך שמן מנוע חומר : שרירי בטן + ניילון שדרוג מוצר : שדרוג 1 : הגדר את צינור הארכת המשפך על הקליפ כדי למנוע דליפת שמן מיציאת השמן כאשר נפח השמן גדול מדי. שדרוג 2 : בחלק מהדגמים יש יציאות שמן מאחורי המנוע, משפכים קונבנציונליים אינם יכולים לעמוד בדרישות התדלוק, כגון החלפה לג 'ל8 וכו'., נועדו להאריך את שמן מעגל כדי למנוע שמן יציאת חסימה או להשתמש בחלל קטן. שדרוג 3 : את חוט על קליפ נועד עם חד זווית קוטר, אשר מדמה את קוטר של שמן יציאת ומונע החלקה. שדרוג 4 : להגדיל את עובי דופן של קטע שקוף, להגדיל את קשיות, ולמנוע נזק. יישום : אוניברסלי לרכב רשימת חבילה : 1 ערכת משפך שמן מנוע (2 יחידות) 2 מוט חיבור 1 רשת מסנן.

תכונות מוצר

Item Type:
Engine Oil Funnel Kit
Material:
ABS + Nylon
Product Upgrade:
Upgrade 1:
Set the funnel extension tube on the clip to avoid oil leakage from the oil port when the oil volume is too large.
Upgrade 2:
Some models have oil ports behind the engine, conventional funnels cannot meet the requirements of refueling, such as replacement for GL8, etc., are designed to extend the oil circuit to avoid oil port blockage or use in a small space.
Upgrade 3:
The thread on the clip is designed with a sharp angle diameter, which simulates the diameter of the oil port and avoids slipping.
Upgrade 4:
Increase the wall thickness of the transparent segment, increase the hardness, and avoid damage.
Application:
Universal for car
Package List:
1 x Engine Oil Funnel Kit (2pcs):
2 x Connection Rod:
1 x Filter Mesh:

מוצרים קשורים